Wpis z mikrobloga

@goferek i możemy się śmiać, ale w większości suvow i terenówek obecnie to właśnie opony są największym problemem. Wystarczy wsadzić porządne opony nawet do ravki czy innego Suzuki (albo zwykłej Pandy) i wjeżdżasz tam gdzie nie wjedzie gościu w x5
  • Odpowiedz
@sambarumba:

Ale Panda 4x4 i Duster są naprawdę dzielniejsze w terenie niż inne plastikowe SUVy. Bo są bardzo lekkie i nie zapadają się. Widziałem jakieś porównanie, że Panda przeszła wszędzie tam gdzie Disco 4.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@Sprus: @Jin:
Ale panowie, w ogóle mnie to nie dziwi.
To co mnie dziwi to ludzie porównujący pande do q7, bo chrum kwi lepi przejedzie po błocie (oczywiście bez żadnego testu ale lepiej i #!$%@?).
Pomijając już to czy lepiej czy gorzej, nie wiem kto na tym świecie wierzy, że q7 czy x5 to auta terenowe
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Jin: coś mi świta że top gear robił podobny test z panda i jakąś terenówka. I panda sobie nie gorzej poradziła
  • Odpowiedz
  • 1
Na tym filmie jest jak Panda przejeżdża koło Range Rovera na śliskim pod górkę, kwi kwi chrum chrum

https://youtu.be/Dc0x4sQkxxM
@sambarumba: Może żaden test ale jakiś pogląd daje.

A na tym jak Duster objechał Q7 mimo ze kosztuje jedną piątą albo i mniej ¯(ツ)
https://youtu.be/gTGxsc07Kxk

No rzeczywiście, właściwości terenowe to jedyna różnica która dzieli Dustera od Q7. Zasrani naciągacze, 5x drożej chco to samo auto tylko gorsze XD
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Imbeer: Chodziło mi o to że wraz z ceną powinien iść w parze poziom technologii zastosowanej w układzie napędowym, to co ty wywnioskowałeś i dlaczego Cię to uraziło to nie moja sprawa ale się domyślam ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
Wystarczy wsadzić porządne opony nawet do ravki czy innego Suzuki (albo zwykłej Pandy)


@Golfinho: tylko że ravka czy inne suzuki to przy suv'ach są jak prawilne terenówki xD
  • Odpowiedz