Wpis z mikrobloga

@kumpek20:dwie opcje:
1. Uszkodzony pierścień tłokowy i przedmuch do skrzyni korbowej oraz spadek mocy i niskie ciśnienie sprężania na cylindrze.
2. pierścień na ktoryms tłoku jest zapewne zasklepiony co skutkuje wyższym ciśnieniem w skrzyni korbowej i plucie olejem przez odmę. Jedyne co możesz próbować jeśli nie chcesz rozbierać to płukanka.

Możesz zweryfikować zegarem na dowolnym warsztacie za około 50zl.
@fuck_yeah: zakładam że nie jest mechanikiem a przy zapieczonym nie wyjdzie na zegarze który więc musiałby lać wszystkie ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
Kupi sobie flusza i zrobi jak pisze w instrukcji. Chociaż stawiam że wymiana pierścieni bez z bagażem i resztkami smarowania raczej będzie koniecznością...
Prawda taka że i moje i twoje