Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@ulan_mazowiecki: Dam Ci info z pierwszej ręki ;) Często przy kompletacji zamówienia okazuje się, że wybrany artykuł nie przechodzi kontroli jakości podczas pakowania wysyłki. Wtedy jest wymieniany na inną sztukę tego samego modelu z magazynu. Czasami zdarza się, że kolejna też jest wadliwa, więc sprawdza się resztę na stanie. Jeśli jest np ostatni karton z 12 parami butów to wszystkie mogą mieć wadę (takie wyjechały z fabryki). Wtedy wszystkie zostają ze
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@ulan_mazowiecki: A cena już inna? Jeśli taka sama, to zamów jeszcze raz. Eobuwie jest obsługiwane przez kilka różnych magazynów i w innym wybrane buty mogą być dostępne. Niestety jeżeli w pierwszym, który miał zrealizować zamówienie zabrakło towaru to system nie przerzuca automatycznie na inną lokalizację tylko anuluje. Buty uszkodzone schodzą ze stanu i kolejne zamówienie będzie skierowane do realizacji w innym punkcie. Niestety tak działa ten system ( ͡° ʖ