Wpis z mikrobloga

@detalite: bo jest sztuka za 500zł na allegro i rozważam czy jej nie przytulić, bo chyba coraz mniej tych sprzętów jesti jest piękny ( ͡° ͜ʖ ͡°) ale jeśli chodzi o techniczne sprawy, to jestem totalnie zielony.
  • Odpowiedz
@Zulf: Jak się uruchamia to jest sukces, bo czasem się zdarza że taki akumulatorek wyleje się na płytę i jest trup. Kupiłem kiedyś takiego Compaqa.
  • Odpowiedz
Zajrzałem w instrukcję i wygląda na to że jest tam podłużna bateria litowa 3,6V (strona 112). Nie jestem pewien jaki ma rozmiar, ale nie wygląda żeby to było bardzo kosztowne.
http://www.minuszerodegrees.net/manuals/Toshiba/Other/Toshiba%20T3200%20-%20Maintenance%20Manual.pdf
Może być w rozmiarze AA albo 1/2AA(taka podobno jest w 3200SX)
https://ebaterie.pl/product-pol-133686-Bateria-Simens-S5-101U-S5-115CPU-S5-115U-S7-400SPU-S7-412CPU-SL360-3-6V.html
  • Odpowiedz
@detalite: Jeśli miałbyś chwilę czasu, to może mógłbyś mi napisać modele, albo powiedzieć gdzie szukać jakiś ciekawych/rzadkich/kolekcjonerskich laptopów? Rozglądam się jeszcze za 701C/CS. Z góry dzięki !
  • Odpowiedz
Allegro. :) Tak na poważnie to chyba tam jest największa szansa na znalezienie jakiś unikalnych laptopów. Do polski sporo starego sprzętu trafia z różnych źródeł. EBay jest międzynarodowy więc konkurencja większa, wyższe ceny i ujowa wyszukiwarka/kategoryzowanie sprzętów. Kiedyś szukałem na jakiejś rosyjskiej stronie aukcyjnej, ale wolałem nie ryzykować.
  • Odpowiedz
@detalite: tzn chodziło mi o jakieś konkretne modele, żeby wiedzieć czego szukać :D Albo czy jest jakieś forum/fp dla ludzi którzy mają takie zainteresowania.
  • Odpowiedz
@Zulf Zwykle to jest tak że kolekcjonujesz dajmy na to laptopy konkretnego producenta. Trudno mi powiedzieć czy są jakieś szczególnie kolekcjonerskie laptopy. Może takie mikro laptopy jak Sony Vaio UX Micro PC. Toshiba Satellite Pro 400CDT zachwalana przez 8bitguy-a. Czy też Toshiba Tecra 750CDT - na swoje czasy mocny sprzęt.
  • Odpowiedz