Wpis z mikrobloga

Hej.
Warto kupić #dacia #duster 4x4 ( 115 / 125 koni) , rok 2016 za ok 40 k zł?
Widuje takie ogłoszenia i zastanawiam się to dobra cena jak za takie auto.
Wiem, ze to dacia ale ja nie jestem wymagając kierowca ( ͡º ͜ʖ͡º).
Szukam czegoś większego rodzinnego i taniego w ekspozycji. Teraz jeżdżę Passatem b5.
Co myślicie?

#motoryzacja #4x4
  • 26
  • Odpowiedz
@solid959: Mam w rodzinie Dustera i o ile o mechanice złego słowa nie powiem o tyle jakość wykonania jest tragiczna. Auto po 200k jest po prostu zajechane. Skrzypi, trzeszczy, fotele poprzecierane.
Jak na woła roboczego to polecam ale na daily po mieście to już nie bardzo.
  • Odpowiedz
do Dustera rodzina 4 osoby plus bagaż wejdzie


@solid959: Nie jeździłem konkretnie Dusterem, ale obstawiam, że nie wejdzie - mój szwagier przesiadł się z Passata B6 na Kię Sportage i we czwórkę nie mieszczą się - pierwszym zakupem musiał być box na dach ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@solid959: Środek to bieda na maxa, w renówce z 2006 miałem ładniej. 1.6 się nie psuje i dobry do gazu ale 5 biegów i bardzo głośny powyżej 120, do 1.2 dają już 6 biegów ale nie wiesz w jakim stanie jest turbo w używce. 4x4 i tak nie nadaje się w teren, o ile nie mieszasz w wiosce do której prowadzi polna droga to na to nie patrz ( ͡°
  • Odpowiedz
@solid959: ja uważam że do zabawy duster jest spoko, do jazdy po mieście ujdzie, do jazdy w trasy jest beznadzieja. Jakość się poprawiła względem 1 generacji i już nie sypie się po 200k. Silniki 115/125 są spoko i spokojnie rozpędzają auto do prędkości autostradowej pozwalając też na normalne wyprzedzanie.
  • Odpowiedz
@solid959: Będzie Ci ciasno. Napewno. To nie jest tak że MOŻE, poprostu bedziecie sie gnieść w tym aucie.
40K to sporo, lepiej kupic Alltracka, chyba ze musi być SUV to nie mam dla Ciebie dobrej wiesci.
Albo bedzie drogie w utrzymaniu albo bedzie gniło.
Dacia Duster to jest napewno wygodne auto ale tak jak kolega wspominal, bedzie wytluczone po 200000km
  • Odpowiedz