Wpis z mikrobloga

Ile pali hybrydowe ładowalne Renault Megane R.S. Line?
Ładowalna hybryda w kompaktowym rodzinnym kombi to pomysł dla tych, którzy mają dostęp do gniazdka. Realny zasięg takiego Megane w teście w trybie elektrycznym: max 35 km (więcej nam się nie udało). Na trasie 39 kilometrów. Można więc sobie wyobrazić scenariusz, w którym do pracy, przedszkola czy szkoła jeździ się tylko na prądzie, może za wyjątkiem dużych miast.
Samochód bez ładowania palił nam średnio 5,5 litra na 100 km.
Wersja R.S. Line jest bardzo fajnie wykończona, ale cena w połączeniu z hybrydą to ponad 145 tysięcy (po dołożeniu kilku fajnych dodatków typu Alcantara albo 9,3" Bose robi się już pod 160)

#renault #renaultmegane #megane #samochody #motoryzacja
francuskie - Ile pali hybrydowe ładowalne Renault Megane R.S. Line? 
Ładowalna hybry...

źródło: comment_1626033273xXFk7P8E9BCEDn4Z58ZPtm.jpg

Pobierz
  • 21
jak ktoś nie szanuje swoich pieniędzy to tak


@MaxVerstapen: nie bardzo rozumiem Twój komentarz. Francuskich przynajmniej nie trzeba konserwować by nie rdzewiały w przeciwieństwie do japońskich.
no to zobacz na utratę wartości


@MaxVerstapen: na przestrzeni dwóch czy 7 lat i porównujemy procenty czy kwoty?
Dodatkowo był tutaj raz wpis gościa który kupił sobie nowe Renault, jego sąsiedzi kupili Mazdę i VW. Opisał ładnie w pewnym momencie jak wygladały ich przygody gdzie on nie miał żadnych a z Mazdą i VW były serwisy.
@ksiak: a po ilu rdzewieją japońce? Taki civic powiedzmy z 2009 to już pewnie tańszy od meganki, bo podłoga przeżarta. Albo czteroletnia avensis tańsza od talismana, bo purchle na tylnych nadkolach
@ksiak: cieszę się, jednak jeśli będziesz chciał kupić czterolatka w benzynie z sensownym przebiegiem to cena tranzakcyjna talismana będzie bliższa 60k, a avensisa 70k. I mówimy tu o samochodach praktycznie nowych. Potem zapraszam do zobaczenia cen z 2012, laguna 30k vs avensis 40k. Przypominam, w 2017 avensis to stary trup po drugim lifcie
chciał kupić czterolatka w benzynie z sensownym przebiegiem to cena tranzakcyjna talismana będzie bliższa 60k, a avensisa 70k.


@MaxVerstapen: jaki to jest sensowy przebieg według Ciebie?

Potem zapraszam do zobaczenia cen z 2012, laguna 30k vs avensis 40k.


@MaxVerstapen: Ludzie nie chcą Laguny przez pryzmat modelu LII, między innymi dlatego Renault zmieniło nazwę.
no a jaki byś kupił? Więcej niż 100kkm?


@MaxVerstapen: 4 lata i 100kkm to mało, bliżej 150kkm raczej. Ale sprawdziłem Avensis benzyna i Talisman benzyna oba przebieg do 100kkm. I ceny się różnica nieznacznie.

Nazwa tu nie ma nic do rzeczy


@MaxVerstapen: Ma i to dużo. W większości ludzie nie ogarniają mechaniki posiłkują się informacjami z prasy. A w tej Laguna źle się kojarzy, wystarczy zerknąć nawet tutaj na wykopie.
@MaxVerstapen napisałem Ci, ten sam rok produkcji. Ty tak samo porównywałeś LIII z Avensisem 2012 gdzie LIII to konstrukcja z 2007 a tak naprawdę czerpie garściami z LII która pojawiła się w 2001 gdzie silnik w LIII to konstrukcja z 199x
@ksiak: powtarzam - avensis jest 7 lat starszy względem talismana, ma wolnossące silniki, cvt, ekstremalnie #!$%@? multimedia, jest mniej bezpieczny a i tak jest droższy. avensis pokazany w 2008, talisman w 2015. nie da się tu fikołka zrobić