Wpis z mikrobloga

Cześć, czy studiował ktoś może Informatykę i Ekonometrię II stopień na AGH lub UEP? Jestem po finansach i rachunkowości, ale chciałbym iść w kierunku Analizy danych/Big data. Zastanawiam się czy na tych kierunkach da sobie rade osoba z podstawową wiedzą z programowania, statystyki/ekonometrii czy raczej ciężko tam się utrzymać jeśli kończyło się nie informatyczny/techniczny kierunek?
#informatyka #ekometria #agh #analizadanych #uep #studia #studbaza #r #python
  • 9
  • Odpowiedz
@jeffex: Nie był to zbyt trafiony wybór, interesują mnie bardziej finanse niż rachunkowość i pracuję w branży, ale sam FIR był dla mnie takim nijakim kierunkiem i poziom uważam, że był dosyć niski i nie wymagał wielkiego nakładu pracy, chociaż to może wina tego, że byłem na zaocznych.
  • Odpowiedz
@Eternity97: na UEPie dasz radę, jest trochę osób na II Stopniu po innych kierunkach , w tym FiRze i bronią się teraz :) przedmioty z programowania np wizualizacje czy uczenie maszynowe są prowadzone z notebookami i chyba są najlepiej prowadzone pod kątem nauki. Rzeczy statystycznych aż tak wiele nie ma na II Stopniu (choć może jak byś poszedł na dzienne i specjalnosc analityki to może jest więcej takich teoretycznych), raczej sa
  • Odpowiedz
@bula1899: Głównie ten nieszczęsny SAS jest na UEP? Nie ma za dużo R lub Pythona? Da sie jakos przedmioty z SAS ominac? A i na zaocznych nie ma specjalizacji? Raczej nastawiam się na naukę niż żeby przelecieć przez studia. Inżynieria finansowa wydaje się ciekawa, ale nie wiem czy dam rade stacjonarnie z praca na caly etat, chyba, że przedłużą zdalną prace i studiowanie :P
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0