Czy ktoś pakował się już w #lucid motors? Aktualnie są dostępni pod CCIV. Wg mnie aktualnie jedna z niewielu sensowna konkurencja w przyszłości dla #tesla Model S. W przyszłym tygodniu będą na giełdzie już dostępni pod swoim brandem.
Wg mnie aktualnie jedna z niewielu sensowna konkurencja w przyszłości dla #tesla Model S.
@gonzo91: dlaczego tak sądzisz? IMHO jak na spółkę założoną 14 lat temu to słabo im idzie. Tesla wyprodukowała i sprzedała Roadstera w 5 roku działalności, Model S w 9 a po 14 latach szykowała się już do masowej produkcji Modeli 3
A tu Lucid ma już 14 lat i zero aut. I ty wierzysz
@gatineau: narazie z tą produkcją to zero. ALE. W Lucid wchodzi apitv, a oni dostarczają napędy i baterie do formuły E. Tak tej elektrycznej. I tam mają lata doświadczenia. I na bazie tego doświadczenia powstał napęd do Air. Postacie, które stoją od strony inżynierskiej to główny projektant Modelu S oraz masa inżynierów z grupy JLR. Potencjał jakiś tam jest.
@ByczeqFernando: ja myślę tylko o opcji long. @mepps: Magiczne słowa Elona. Znajoma w zeszłym roku pracowała tam przy projektowaniu wiązek elektrycznych na kontrakcie. W rozmowie z nią dawała znać, że to się tam wszystko dobrze kupy trzyma, a największą zaletą jest zasięg. Od tego czasu kilka wersji beta tego samochodu na drogi już wyjechało. Na YT są dosyć długie filmy z przejazdami z Youtuberami, za kierownicą inżynier. Kapitał
@gonzo91 po prostu wyciągają więcej z battery packow niż konkurencja. A jak w pod koniec roku wejdzie 4680 to będą o rząd wielkości przed innymi. Air może mieć i 500 mil zasiegu to nie sztuka wpakować tam i 150kWh. Sztuką jest nie zbankrutować bo bateria to najdroższy element auta ( ͡º͜ʖ͡º)
@Koronanona: Mój błąd, wybacz. ATIEVA. Pokręciłem nazwę, a nie sprawdziłem w google. https://www.lucidmotors.com/race-proven/ Atieva to była pierwsza nazwa dla firmy, przed Lucid. I skupiała się na produkcji baterii i napędów.
Znajoma w zeszłym roku pracowała tam przy projektowaniu wiązek elektrycznych na kontrakcie. W rozmowie z nią dawała znać, że to się tam wszystko dobrze kupy trzyma, a największą zaletą jest zasięg.
@gonzo91: a to już w ogóle kosmos, żadna wiązka elektryczna w fazie prototypowej się kupy nie trzyma, szczególnie w firmie która nigdy samochodu nie wyprodukowała xD szczególnie jeśli zajmują się nią inżynierowie z jlr, który słynie z wadliwej elektryki
@Koronanona: Ogólnie rzecz biorąc Inżynierowie z JLR są tam wyżej z tego co mi wiadomo. Załączę wideo z proofem na to, 1:44 zaczyna o tym mówić. Lucid ściągał inżynierów z różnych krajów. Po prostu wynajmowali od konkretnych rzeczy. Tak jak ją i jej faceta do wiązek elektrycznych. Jaki był pełny zakres ich obowiązków, nie wiem. @motoinzyniere pracuje z tego co pamiętam w JLR, może może coś się wypowiedzieć w
@motoinzyniere: tak słyszałem, zatrudniając ekipę z tych właśnie firm :D mało jest ludzi w UK którzy ogarniają dobrze ten temat. Ogółem który tier1 miał największy burdel na wiązce wg Ciebie, yazaki aptiv czy Lear?
W przyszłym tygodniu będą na giełdzie już dostępni pod swoim brandem.
#gielda
spółka warta $7b jak nic ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@gonzo91: dlaczego tak sądzisz? IMHO jak na spółkę założoną 14 lat temu to słabo im idzie. Tesla wyprodukowała i sprzedała Roadstera w 5 roku działalności, Model S w 9 a po 14 latach szykowała się już do masowej produkcji Modeli 3
A tu Lucid ma już 14 lat i zero aut. I ty wierzysz
ALE.
W Lucid wchodzi apitv, a oni dostarczają napędy i baterie do formuły E. Tak tej elektrycznej. I tam mają lata doświadczenia. I na bazie tego doświadczenia powstał napęd do Air.
Postacie, które stoją od strony inżynierskiej to główny projektant Modelu S oraz masa inżynierów z grupy JLR.
Potencjał jakiś tam jest.
ja myślę tylko o opcji long.
@mepps: Magiczne słowa Elona. Znajoma w zeszłym roku pracowała tam przy projektowaniu wiązek elektrycznych na kontrakcie. W rozmowie z nią dawała znać, że to się tam wszystko dobrze kupy trzyma, a największą zaletą jest zasięg.
Od tego czasu kilka wersji beta tego samochodu na drogi już wyjechało. Na YT są dosyć długie filmy z przejazdami z Youtuberami, za kierownicą inżynier.
Kapitał
https://www.lucidmotors.com/race-proven/
Atieva to była pierwsza nazwa dla firmy, przed Lucid. I skupiała się na produkcji baterii i napędów.
@gonzo91: a to już w ogóle kosmos, żadna wiązka elektryczna w fazie prototypowej się kupy nie trzyma, szczególnie w firmie która nigdy samochodu nie wyprodukowała xD szczególnie jeśli zajmują się nią inżynierowie z jlr, który słynie z wadliwej elektryki
Lucid ściągał inżynierów z różnych krajów. Po prostu wynajmowali od konkretnych rzeczy. Tak jak ją i jej faceta do wiązek elektrycznych. Jaki był pełny zakres ich obowiązków, nie wiem.
@motoinzyniere pracuje z tego co pamiętam w JLR, może może coś się wypowiedzieć w
Ogółem który tier1 miał największy burdel na wiązce wg Ciebie, yazaki aptiv czy Lear?