Wpis z mikrobloga

2.8 automat here, autko wchodzi po nagrzaniu się w tryb awaryjny, kiedyś już miałem ten problem myślałem że to skrzynia, ktoś polecił zmienić czujnik wału korbowego ori i faktycznie zadziałalo, latało się fajnie przez rok.
Staram się robić sam wszystko ale nie miałem czasu i zostawiłem na wymianę oleju i uszeczlki pokrywy zaworów i miski olejowej do mechanika no i po odbiorze wróciła ta kontrolka.
Poprawiłem po mechaniku pokrywe bo chyba połamał fajki od cewek, kupiłem nowe, odma robiona, krokowiec też, akumulator naładowany, świece nowe, przeplywka też no i stoję trochę xd
Wsadzić nowy czujnik wałka rozrządu i sondę i potem brać się za skrzynie? Co myślicie? Pacjent na foto
#bmw #e36 #bmwe36
M52b - 2.8 automat here, autko wchodzi po nagrzaniu się w tryb awaryjny, kiedyś już m...

źródło: comment_1625305321ptpqKzbftQgThVIApl8w6D.jpg

Pobierz
  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@M52b: kompa podpinałem u innego mechanika z tym pierwszym co mi s--------l to nawet gadać mi się niechce, szkoda czasu na takich ludzi
  • Odpowiedz
@Koczkodanheiro: te 3 błędy z kompa to są nowe ogólnie, tylko czujnik wałka rozrządu nie jest ori tylko jakiś za 120 zł, czytałem że tylko ori za 400 działa, tak więc jak to nie pomoże to już niewiem xd
  • Odpowiedz
po roku nowy by się z----l?


@M52b: Proste. Kiedyś mi mechanik mówił, że jak wymieniają czujniki, to biorą od razy tak z 5 sztuk z hurtowni i czasami ta czwarta sztuka okazuje się dobra. Czasami klient wraca po miesiącu z tym samym problemem, bo już padło ( ͡° ͜ʖ ͡°) Jak możesz,to szukaj używanych na podmianę, ale ORYGINALNYCH, ewentualnie Bosch, INA, Facet, Febi.
  • Odpowiedz
@M52b: mam podobnie tylko pacjent m54 b25 e39 po kinlkunastu kilometrach jak się nagrzeje to traci moc szczególnie widać to z dołu zakresu obrotów.
  • Odpowiedz