Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@kobiaszu: przebieg tuż pod 200k, fura z Niemiec ( ͡° ͜ʖ ͡°) ale jak cię egzemplarz interesuje to pytaj o vin - jak janusz nie będzie chciał podać to od razu wg mnie po temacie. A jak poda to sprawdź, wydaj nawet te kilka dych na płatny raport historii pojazdu. Jeśli będziesz faktycznie zainteresowany to warto się szarpnąć, bo to żadne pieniądze biorąc pod uwagę perspektywę ewentualnego
@kobiaszu: silnik bazuje na 2.0, także bezawaryjny. Jedynie koszt wymiany sprzęgła i dwumas większy. Tylko coś dziwnie na silniku, mocno pordzewiałe śrubki, Alu mocno skorodowane, czy on czasem nie jest po jakimś zalaniu. Starsze tak nie wyglądają.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@kobiaszu: tak swoją drogą, ten egzemplarz jest z 2014 roku a kokpit jak z 2000 roku. Dobrze że ford poszedł do rozum do głowy i konkretnie zmienił stylistykę
@kobiaszu: oj chyba nie jest bezwypadkowy i poduszki strzeliły. Konsola w MK4 nie była obszywana. Silnik bardzo spoko, w kwestii awaryjności lepszy niż 2.0, ale ppnoć części droższe. Skrzynia pancerna, chociaż wolniejsza niż Powershift.

Nie jest to żadna full opcja, brakuje aktywnego tempomatu, ekranów w zagłówkach.