Wpis z mikrobloga

@KromkaMistrz: Fabryka, wersja kombi była produkowana normalnie na linii produkcyjnej, nie jest to obrso. Tutaj kierownica jest chyba od cieniasa, fotele u mnie też są jakieś inne (ale to może być fabryka. Największym problemem jest rdza. Jeżeli ma to kilka lat wytrzymać, trzeba rozkręcić, odbudować podłogi, podłużnice, progi, doły drzwi, pomalować, zabezpieczyć. Cena 8500 wydaje mi się całkiem sensowna, ale żeby doprowadzić do ładnego stanu trzeba liczyć minimum ze 20.000. Z
@KromkaMistrz: fotele podmienione, kierownica podmieniona, model z czasów gdy produkowano go pod marką fso i wtedy był to kompletny szmelc
ten 8,5k to raczej da tylko jakiś amator bo ogólnie praktycznie całą mechanikę można złożyć kupując jakiegoś zgnitego poloneza za grosze i przekładając części, z blacharką gorzej ale jak nie ma dziur to wszystko da się zrobić samemu i to nie jakimś wielkim kosztem także zrobienie auta na zicher nie będzie
@KromkaMistrz: w zasadzie jedyną fajną rzeczą jaką można z tego auta zrobić to jakiś ciekawy projekt, albo modzić to na jakimś silniku z bmw czy opla omegi, albo zmienić silnik na jakiegoś starego diesla i oldschoolowo klepać tym kilometry