Wpis z mikrobloga

#!$%@? mać. Logowałem się do IPKO, raz podałem błędnie hasło (literówkę zrobiłem) już gnoje zablokowali. "Aby odblokować dostęp do serwisu, skontaktuj się telefonicznie z konsultantem.." tylko #!$%@? właśnie chciałem sobie pusty telefon doładować. No ja #!$%@?ę. #gorzkierzale ##!$%@? #pkobp #ipko ##!$%@?
  • 6
  • Odpowiedz
@thewickerman88: Na pewno nie był to jeden błąd - z automatu dostęp do konta jest blokowany po 3 nieudanych próbach. Teraz rzeczywiście możesz odblokować konto tylko telefonicznie lub podczas wizyty w oddziale - to dla bezpieczeństwa. Chyba niepotrzebnie się na kogoś denerwujesz.
  • Odpowiedz
@aprila01: Problem w tym że bank 3 nieudane wejścia liczy prawdopodobnie od początku istnienia konta- bo wczoraj hasło podałem błędnie tylko raz. Do boku dzwoniłem i okazało się że bez karty kodów niewiele mogę zdziałać, dzisiaj byłem w oddziale i odblokowałem sobie konto.
  • Odpowiedz