Aktywne Wpisy
kyIiejenner +91
czy z takimi brwiami i ustami mam szanse na p0laka zakolaka po 30?
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Skopiuj link
Skopiuj linkTa treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Wykop.pl
Czy osoba która zajmuje się modelowaniem postaci, przedmiotów etc. zajmuje się też tym żeby je oteksturować? Czy to robi już ktoś inny, pracując już bezpośrednio na silniku?
#gamedev #gry #pytanie #grafika3d
Generalnie mniejsze firmy mają tendencje do zatrudniania generalistów, którzy zajmują się wszystkim - modelowanie, UV, teksturowanie i rigging, a większe często mają osobne osoby do poszczególnych części workflow, żeby wszystko miało odpowiednią jakość. Zwłaszcza jeśli chodzi o teksturowania, bo różne osoby często mają "swój styl"
Gamedev raczej używa programów takich jak substance
Jeśli zrobisz wszystko w Blenderze to musisz pamiętać sam o takich detalach. Ale generalnie to eksportujesz model fo fbx, w smoothing zaznaczając "Face" i w przypadku Unity chyba trzeba też opcję z tangentami zaznaczyć. Tekstury zapisujesz do png i