Wpis z mikrobloga

@dzetson W instrukcji montażu radia masz zazwyczaj informacje, który przewód podłączyć do plusa aby wzbudzanie po zapłonie działało. Poszukaj instrukcji w necie, jeśli nie masz swojej.
@dzetson Z reguły z radia wychodzą dwa plusy - jeden stały do podtrzymania pamięci a drugi do uruchamiania radia, jak masz obydwa podłączone do stałego plusa to radio trzeba wyłączać po wyłączeniu zapłonu. Możesz też mieć je zamienione, nie gubi zapamiętanych stacji? Jeżeli gubi to do zamiany dwa przewody. Podłączysz stały do stałego i ten zasilający do plusa po zapłonie w aucie i będzie działać. Z reguły w aucie przy kostkach zasilających
@dzetson: ale radio nieoryginalne?
dwa przewody: żółty i czerwony. Nie wiem jakie masz radio ale prawdopodobnie puszczając przewody czerwony i żółty osobno da taki wynik jakiego oczekujesz.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@dzetson: w sensie żeby bez zapłonu nie dało się w ogóle włączyć? Jeżeli podasz napięcie tylko po zapłonie to będzie cię o kod pytać za każdym razem.
Natomiast jeżeli chodzi ci o to żeby radio po zapłonie zaczynali samo grać to jest to też power logic i radio forsowanie to ma, po prostu zostawiasz włączone radio wyłączając zapłon.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@pigoku: @Silikon: @vertical: @Michazzz: spróbuję się zaraz zabrać za to. Radio to Blaupunkt Tokyo 110 choć za chwilę kupuję 2din radionawigacje dlatego chcę ustawić aby radio samo się włączało i wyłączało przy zapłonie. Teraz wyciągam panel żeby przestało grać ale w nowym sprzęcie będzie irytujące trzymanie przycisku przez 10 sek żeby się wyłączył. Od czego zacząć? Namierzyć który żółty przewód idzie do stacyjki i go przedłużyć do radia?
@dzetson Dokładnie tak. A4 to stały plus do podtrzymania pamięci a A7 to plus po zapłonie. Szukaj w kostkach w aucie tego plusa po zapłonie (lub pierwszej pozycji stacyjki), z reguły gdzieś tam jest.