Wpis z mikrobloga

@lkrosta12: jeśli silnik zalany dalej na Selenii, to zmień np na Millersa plus rób płukankę przynajmniej co 2 serwis olejowy. Wymień śrubę z filtrem od turbo oraz filtr MultiAir. Chyba, że masz na to wszystko faktury, to nie było tematu.

Szerokości! :)
  • Odpowiedz
  • 2
@RonaldReaganPL o cholera! Mam MA i nigdy mechanik (który pracuje w ASO alfy) nie powiedział mi o filtrze w MA. Olej zmieniam co 10k, ale leje Motula.
Polecasz tego Millersa?
  • Odpowiedz
@Mard: Jeżdżę na Millersie 5W40 od 2,5 roku - Mito 135KM. Ogólnie olej bardzo dobry, lepsze parametry ma chyba tylko Penrite ale jest też droższy.

Te dwa filtry warto wymienić przynajmniej raz na kilka lat, zapychają się ponoć właśnie od Selenii. Mój mechanik twierdzi, że ten olej ma przeciętny i jest jednym z powodów awaryjności MA.
  • Odpowiedz