Wpis z mikrobloga

@mathmed rozwiazania sa dwa. Albo pilnujesz cisnien do tego stopnia, ze co 2 dzien dobijasz do 50psi przod 55 tyl i robisz wtedy 2kkm bez flakow albo kupujesz krotkie wentyle do felg samochodowych + taka dzwigienke montowania wentyli w feldze + mleczko stans no tubes i skladasz calosc do kupy bez detek, z samymi oponami. Jakby opona nie chciala wskoczyc na rant to trzeba kompresorem dmuchnac, ale to jednorazowa akcja.
  • Odpowiedz
@urbanex:

Albo pilnujesz cisnien do tego stopnia, ze co 2 dzien dobijasz do 50psi przod 55 tyl i robisz wtedy 2kkm bez flakow

Tak planuję zrobić tylko zastanawiałem się które opony kupić, żeby nie były do wyrzucenia jeśli jednak zdarzy się tak że dętka pójdzie

@mathmed: usunąłem bo nie widzę związku z wątkiem
  • Odpowiedz
@chinski_pierozek: Moim zdaniem warto jednak zrobić konwersje na 10, jak już kupisz te nowe opony 8,5" i będziesz próbował je wymienić to szybko zrozumiesz że nie chcesz tego robić nigdy więcej, a opony 10" mają między innymi tą zaletę że zmienia się je znacznie łatwiej, zresztą zobacz parę wpisów niżej na #m365 jak inni na to klną.
  • Odpowiedz