Wpis z mikrobloga

@Ferdynand_Lipski:
Magazyn nie przyjął dostawy z powodu uszkodzenia więcej niż połowy palet(były przechylone). Wystawiłem protokół reklamacyjny na usługę transportową, według którego przewoźnik miał zwrócić towar do dostawcy. Przewoźnik wystawił mi za to fakturę.
@Ferdynand_Lipski:

Magazyn nie przyjął dostawy z powodu uszkodzenia więcej niż połowy palet(były przechylone). Wystawiłem protokół reklamacyjny na usługę transportową, według którego przewoźnik miał zwrócić towar do dostawcy. Przewoźnik wystawił mi za to fakturę.

Czy wina przewoźnika jest jednoznaczna?
Kiedyś wiozłem palety z pomarańczą z Grecji spakowaną w kartony. Karton był słabej jakości i zebrał wilgoć z otoczenia i palety się poprzechylały. Na szczęście przyjeli towar, ale nie poczuwał bym się do
@MatiPatriota:
Nie ukrywam, że palety były wysokie, ale były przekładki między warstwami oraz ostreczowane mechanicznie od dołu. Przypuszczam, że kiero wjechał w jakąś dziurę lub skręcił zbyt ostro i się same poprzechylały i zerwały folię. Według mnie jest to źle wykonana usługa skoro magazyn nie przyjął dostawy, a niemożliwe było, aby to przepakować. Dostawca przyjął zwrot bez żadnego problemu i na następny dzień to przewieźliśmy.
Nie ukrywam, że palety były wysokie, ale były przekładki między warstwami oraz ostreczowane mechanicznie od dołu. Przypuszczam, że kiero wjechał w jakąś dziurę lub skręcił zbyt ostro i się same poprzechylały i zerwały folię. Według mnie jest to źle wykonana usługa skoro magazyn nie przyjął dostawy, a niemożliwe było, aby to przepakować. Dostawca przyjął zwrot bez żadnego problemu i na następny dzień to przewieźliśmy.


@Barro

Moim zdaniem to firma powinna tak zapakować