Jak się potwierdza transakcje przez iko pko? Chciałem przesłać kasę i nie da rady. Pojawia się komunikat 'potwierdź przez iko'. Wchodzę i nic. Na 'mojeing' ta sama czynność działa tak, że jak wejdę w aplikacje, to po prostu da radę to zrobić, wyświetla się ekran płatności.
Cześć. Tego typu potwierdzenia powinny pojawiać się zaraz po zalogowaniu się do apki. Jeśli nie widzisz na pierwszym ekranie, możesz spróbować wejść do danego powiadomienia poprzez kliknięcie w ikonę dzwonka. Screen poniżej. Jeśli problem będzie się powtarzał, to sugeruję sprawdzić ustawienia powiadomień w apce i telefonie lub napisać do supportu
@Delo: jeśli narzędziem autoryzacyjnym jest mobilna autoryzacja w aplikacji IKO to podczas zlecania transakcji pojawia się komunikat na telefonie z prośbą o zatwierdzenie dyspozycji. W przypadku, gdy nie otrzymujesz takiego powiadomienia prosimy o kontakt z infolinią (800 302 302).
#pkobp #ing #bankowosc
źródło: comment_1622400897wDSieFtwLb17P9IxrvfLMf.jpg
Pobierz