Wpis z mikrobloga

Ej wytłumaczcie mi to, czy ja dobrze czytam?

Socjalizm jest wtedy jak kobiety są zmuszane do prowadzenia tradycyjnego stylu życia i zostawania w domu i rodzenia dzieci, a aborcja staje się zakazana?

Czy wykop zaczyna wkraczać w jakiś bizzaro world? Co było ćpane na prawicy? xDDD

#antykapitalizm #definicjesocjalizmu #bekazprawakow #bekaznieukow
G.....5 - Ej wytłumaczcie mi to, czy ja dobrze czytam?

Socjalizm jest wtedy jak ko...

źródło: comment_1621942804K40Ixpz6tJlvlVMKMMm5BS.jpg

Pobierz
  • 23
@Gaku745: A czemu łączysz dwie rzeczy w poście w jedną? Napisałem, że Hitler był Socjalistą. I wprowadził kilka rzeczy w Niemczech, które są podobne do działań naszych narodowych socjalistów z PIS.
Nie jestem i nie mam prawicowych poglądów, z wykształcenia jestem socjologiem. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Gaku745: Poucz się historii, a potem pouczaj. Niemcy przed wojną byli 6 razy bogatsi od Polski ( PKB ) Nawet przy słabszej gospodarce niż Francja, wkładali w programy dla socjalne dużo większy procent PKB niż inne państwa w Europie. Ich program był skierowany do niższych warstw społecznych oraz dla bogatych przedsiębiorców. Nie można teraz patrzeć na to tak samo jak kiedyś. Jeszcze wtedy nie było emerytur powszechnych.
@Gaku745:
Jak można zmusić kobiety do prowadzenia jakiegoś z góry określonego stylu życia? Odebrać im prawo do pracy? Nie za bardzo jestem sobie w stanie to wyobrazić.
@dlugi-gr:
Tylko przed tymi stoma laty stosowało się wobec kobiet przemoc na która było przyzwolenie. Przez te ostatnie 100 lat w naszej kulturze zaszły takie zmiany ze tak łatwo już nie wrócisz do stosowania przemocy. Nawet przemoc wobec mężczyzn jest już tak średnio widziana.
@dlugi-gr:

Nawet przy słabszej gospodarce niż Francja, wkładali w programy dla socjalne dużo większy procent PKB niż inne państwa w Europie. Ich program był skierowany do niższych warstw społecznych oraz dla bogatych przedsiębiorców.

socjalizm jest wtedy, gdy jest dużo programów socjalnych