@xardas_pl: Powiedz mi proszę jak wygląda twoja zabawa z samochodem(⌐͡■͜ʖ͡■) No i mam jeszcze kilka pytań: w jaki sposób zmuszasz skrzynie do wykorzystania momentu hamującego silnika, jak udaje Ci się po dohamowaniu przed zakrętem utrzymać silnik w średnim-wyższym zakresie obrotów, jak reaguje twój zespół napędowy na hamowanie w zakręcie, jak w trakcie zakrętu eliminujesz zmianę biegu po odjęciu gazu? Coś tam jeździłem automatami
@panszard zabawa to gonienie po zakrętach na granicy przyczepności albo latanie bokiem gdzie się da
1. Normalnie działa hamowanie silnikiem bo skrzynia ma lockup 2. Normalnie, w skrzyni jest tryb manualny albo taki co trzyma obroty powyżej 3k zawsze 3. Unikam hamowania w zakręcie bo na trail braking szkoda mi hamulców, poza tym jak się pomylisz to destabilizuje auto. Oczywiście są się 4. Mam zmienione oprogramowanie skrzyni, po odjęciu gazu zostaje na
@xardas_pl: Rozumiem... Czyli wiele zależy od producenta samochodu (skrzyni) oraz jego zestrojenia/charakteru. Tym niemniej musiałeś wprowadzić pewne zmiany by dopasować skrzynie pod siebie. Przyznam że z takimi skrzyniami nie miałem do czynienia. Dzięki za odpowiedź!
1650 kg, 50/50 i 0/100?!? Masz Chevroleta Aveo!!(╭☞σ͜ʖσ)╭☞
@panszard z Aveo nawet kwiklem, te 0/100 to oczywiście RWD :D Ale tak, dobre automaty są..dobre. nawet przy bardzo bardzo ostrej jeździe jedyne czym ustępują manualom to brak możliwości strzału ze sprzęgła na wejściu w zakręt ( ͡°ʖ̯͡°)
PS po zmianie oprogramowania skrzynia w trybie sport automatycznie robi revmatch (dodaje gazu) przy redukcjach. Piękna sprawa
Ile druzyn wychodzi z 3 miejsca? Czy sa jakiekolwiek matematyczne szasne XD zebysmy wyszli? bo jesli wygramy z francja np 8-0 to nie mamy lepszego bilansu niz 3 druzyna u nas w grupie? #mecz #polska #pilka #euro
Ale to jest dobre!
Czemu nadal domyslnie produkowane sa manualne skrzynie?
Chodzi o cene czy o cos jeszcze?
#prawojazdy #samochody
@panszard: za każdym razem gdy jadę samochodem
a to automat
i jakoś jest kontrola ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarz usunięty przez autora
1. Normalnie działa hamowanie silnikiem bo skrzynia ma lockup
2. Normalnie, w skrzyni jest tryb manualny albo taki co trzyma obroty powyżej 3k zawsze
3. Unikam hamowania w zakręcie bo na trail braking szkoda mi hamulców, poza tym jak się pomylisz to destabilizuje auto. Oczywiście są się
4. Mam zmienione oprogramowanie skrzyni, po odjęciu gazu zostaje na
Rozkład napędu 0/100 ( ͡º ͜ʖ͡º)
1650 kg, 50/50 i 0/100?!? Masz Chevroleta Aveo!!(╭☞σ ͜ʖσ)╭☞
PS po zmianie oprogramowania skrzynia w trybie sport automatycznie robi revmatch (dodaje gazu) przy redukcjach. Piękna sprawa