Wpis z mikrobloga

Kiedy ostatnim razem bawiliście się samochodem? W taki sposób by zareagował dokładnie tak jak chcieliście..?


@panszard: za każdym razem gdy jadę samochodem
a to automat

i jakoś jest kontrola ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@xardas_pl: Powiedz mi proszę jak wygląda twoja zabawa z samochodem( ͡ ͜ʖ ͡) No i mam jeszcze kilka pytań: w jaki sposób zmuszasz skrzynie do wykorzystania momentu hamującego silnika, jak udaje Ci się po dohamowaniu przed zakrętem utrzymać silnik w średnim-wyższym zakresie obrotów, jak reaguje twój zespół napędowy na hamowanie w zakręcie, jak w trakcie zakrętu eliminujesz zmianę biegu po odjęciu gazu? Coś tam jeździłem automatami
  • Odpowiedz
@panszard zabawa to gonienie po zakrętach na granicy przyczepności albo latanie bokiem gdzie się da

1. Normalnie działa hamowanie silnikiem bo skrzynia ma lockup
2. Normalnie, w skrzyni jest tryb manualny albo taki co trzyma obroty powyżej 3k zawsze
3. Unikam hamowania w zakręcie bo na trail braking szkoda mi hamulców, poza tym jak się pomylisz to destabilizuje auto. Oczywiście są się
4. Mam zmienione oprogramowanie skrzyni, po odjęciu gazu zostaje na
  • Odpowiedz
@xardas_pl: Rozumiem... Czyli wiele zależy od producenta samochodu (skrzyni) oraz jego zestrojenia/charakteru. Tym niemniej musiałeś wprowadzić pewne zmiany by dopasować skrzynie pod siebie. Przyznam że z takimi skrzyniami nie miałem do czynienia. Dzięki za odpowiedź!

1650 kg, 50/50 i 0/100?!? Masz Chevroleta Aveo!!(σ ͜ʖσ)
  • Odpowiedz
@panszard z Aveo nawet kwiklem, te 0/100 to oczywiście RWD :D Ale tak, dobre automaty są..dobre. nawet przy bardzo bardzo ostrej jeździe jedyne czym ustępują manualom to brak możliwości strzału ze sprzęgła na wejściu w zakręt ( ͡° ʖ̯ ͡°)

PS po zmianie oprogramowania skrzynia w trybie sport automatycznie robi revmatch (dodaje gazu) przy redukcjach. Piękna sprawa
  • Odpowiedz