Wpis z mikrobloga

konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 547
#neuropa #4konserwy #bekazprawakow #trzaskowski #komunikacjamiejska #konfederacja #bekazkonfederacji

Nic mnie tak nie cieszy, jak ból dupy prawaków, którzy oburzają się na Trzaskowskiego, że w końcu bierze za mordę bóldupiących blachosmrodziarzy i krok po kroku będzie eliminował samochody z centrum #warszawa
N.....t - #neuropa #4konserwy #bekazprawakow #trzaskowski #komunikacjamiejska #konfed...

źródło: comment_16216711451pahOw8nmbEmPqoQ8XGw3b.jpg

Pobierz
  • 100
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@hamuj_sie_hamuj_sie W dupie mam lamenty takich przygłupów jak Korwin. Betonoza ani nie wygląda dobrze, ani nie jest zdrowa. Metamorfoza nie sparaliżuje ruchu no chyba, że ktoś na złość sobie nie opuści swojego samochodu, ale możliwe, że i zapaleni samochodziarze nie ucierpią. Zależy jak ogół zareaguje.
  • Odpowiedz
- taksówki


@Neubert: Już #!$%@?ąc od samego pomysłu zwężenia (akurat na tym odcinku wydaje mi się, że tragedii nie będzie, odcinki w stronę dworca zachodniego są dużo bardziej krytyczne z punktu widzenia transportu samochodowego), to tutaj poleciałeś. Płacić miliony monet złotówom jako alternatywny środek transportu. :D
Ogólnie to takie zmiany mają sens, ale często zapomina się, że tam gdzie zabiera się samochodom, tam powinno się proporcjonalnie ulepszać zbiorkom, a często
  • Odpowiedz
@Neubert: Mieszkam w Warszawie i bardzo mi się podoba pomysł ograniczania emisji spalin i budowania nowoczesnego miasta, którego centrum nie będzie #!$%@? tysiącami aut. Komunikacja zbiorowa jest na tyle sprawna, że spokojnie można odbyć się bez samochodu i używać go tylko na trasy i wycieczki poza miasto.


@terwer358: Ze co? Mieszkamy w tej samej Warszawie? Jedynie metro daje rade. Wszędzie indziej szybciej dostaniesz dostaniesz się autem. W pewnych
  • Odpowiedz
@sexlord: Linie tramwajowe, autobusowe czy SKM są dobrze skomunikowane i wszędzie dojedziesz bez problemu. A jak nie przeszkadzają ci przesiadki, to całkiem szybko można się dostać z jednego miejsca w drugie łącząc metro z autobusem np.
  • Odpowiedz
w ogóle w Warszawie bardziej się opłaca jeździć boltem niż mieć osobówkę
uber/bolt, rower, komunikacja miejska, carsharing. poza małymi wyjątkami fura się kompletnie nie opyla na wielu płaszczyznach. i nie tylko kosztowo, ale zdrowotnie, czasowo, dlatego, że miasto na tym traci w skali makro, dlatego, że są korki jak ja #!$%@?ę
  • Odpowiedz
@sexlord: Linie tramwajowe, autobusowe czy SKM są dobrze skomunikowane i wszędzie dojedziesz bez problemu. A jak nie przeszkadzają ci przesiadki, to całkiem szybko można się dostać z jednego miejsca w drugie łącząc metro z autobusem np.


@terwer358: kilka lat jeździłem zbiorkomem, i nie wspominam go ani jako środek transportu który umożliwi mi szybkie przemieszczanie po miescie ani dobrze skomunikowane a autobusy to Ogolnie masakra zwłaszcza te które dojeżdżają
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Tremade: ale to się nic nie zmieni bo przekrój na moście to też jeden pas plus buspas. Korek najwyższej przeniesie się o jedno skrzyżowanie a odzyskamy kawał miasta do życia dzięki temu.
  • Odpowiedz
@sexlord: Mam swoje określone trasy, z których korzystam i zazwyczaj mam kilka opcji szybkiego przemieszczania się z punktu a do b. Taki sam odcinek trasy samochodem przebywalbym kilka razy dłużej marnując czas w korkach.

Właściwie to chyba we wszystkie istotne miejsca dojedziesz metrem/tramwajem unikając stania w korkach. Dla mnie ten argument jest kluczowy.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 7
@Aik32fr45yd:

@Tremade: @Tribulus: Ja to się tak w ogóle zastanawiam czemu nie zrobiono z 10-20 lat temu nitki metra do Okęcia na linii Okęcie - Pałac Kultury. To rozładowałoby ruch z Okęcia i spowodowałoby, że nie trzeba byłoby dojeżdżać jakimiś śmiesznymi autobusami pod Plac Defilad. Więc byłaby szansa. Chociaż tu jest problem bo wzrosłoby zagrożenie terrorystyczne

Generalnie Warszawa jest niezbyt dobrze zaprojektowana i zaplanowana mam takie
  • Odpowiedz
@Kuklak bo w godzinach 7:30-9:30 wejście do tramwaju czy autobusu na trasie rondo Wiatraczna-Dw centralny graniczy z cudem? I linia metra w tych godzinach to też nie zła jazda, z brakiem gwarancji, że wejdziesz do pierwszego pociągu metra na Młocinach, na który czekasz. Jeżeli chodzi o częstotliwość tramwajów porównaj sobie jak wygląda rozkład 24 a jak wyglądał kiedyś - jest to chyba najdłuższa linia, łącząca Grochów z Bemowem, przejeżdżając przez aleje.
  • Odpowiedz