Wpis z mikrobloga

Dołożyłem 7 złotych bombelkowi w sklepie, bo mu zabrakło. Guwniara z 5-6 lat, widziałem rozpacz w jej oczach i nie wiedziała co zrobić. To dałem kasjerowi i ona chyba zawstydzona uciekła że sklepu, nawet nie usłyszałem dziękuję. W sumie c--j z tym, dałem bo jak ja byłem gnojem, to parę razy też mi dokładali do czipsów itd. Wiec się czuję, że dług został spłacony.
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

• 5
@wojtas1978 Może starsza, nie znam się na guwniakach
@dizzydom Nie wiem co tam kupowała, bo byłem na końcu kolejki. W sumie to c--j mnie to obchodzi, brakowało to dołożyłem, tak jak mi dokładali jak byłem mały.
  • Odpowiedz
@wfyokyga: miałem podobną sytuację, 2 dzieciaki po 5-7 lat stałem za nimi a kasjerka tłumaczyła ile im brakuje (chrupki i jakieś picie) to ja z uśmiechem mówię że dopłacę i mogą iść, a oni zabrali kase z lady i czekali aż zapłacę całość xD biznesmeny zasrane od małego
  • Odpowiedz
@wfyokyga: Jakiś czas temu zapłaciłem dwóm chłopaczkom za kwiaty, które kupowali swoim mamom z okazji „Dnia matki”. Stałem za nimi w kolejce i żal mi się ich zrobiło, gdy widziałem jak liczyli zaskórniaki w postaci groszy na kasie byleby tylko wystarczyło na dwie róże. A wiadomo, że w taki dzień kwiaty tanie nie są. Zaproponowałem im, że za nich zapłacę, a oni niech sobie za swoje coś kupią. Kupili chipsy
  • Odpowiedz
@wfyokyga: kiedyś żul z pod żabki zapytał mnie czy mu nie kupie gotowy obiad Wymagania ku.. devolaj Był tylko mielony z buraczkami, no dobra jak będzie marudził to niech spierd...Dałem mu, wsiadam do auta a on mi puka w szybę i pyta czy mu do tego piwka nie kupię..
  • Odpowiedz