Wpis z mikrobloga

Pomyliłem się z adresem dostawy:

#wolt ojoj, każdemu się zdarza, pewnie miałeś ciężki dzień - masz tutaj kupon na następną darmową dostawę, a kuriera pokierujemy na nowy adres ()

#bolt sorry, nie możemy ci pomóc, ale zawsze możesz złożyć nowe zamówienie ( )
  • 5
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Guzik: czemu pośrednik ma płacić za Twoje błędy i Ci je sponsorować?
Na bolt chyba jest kontakt z dostawcą bezpośredni, mogłeś przedzwonić i się dogadać
@estenten: absolutnie nie mam za złe Boltowi - wina jest po mojej stronie, po prostu chciałem wskazać różnicę. Dzwoniłem, zaproponowałem, dopłatę + napiwek dla kuriera ale niestety takie mają 'przepisy'.

Sam prowadzę działalność i w przypadku nawet ewidentnej winy po stronie klienta (np. zalanie urządzenia) idziemy na spore ustępstwa, przy czym potem czasami jesteśmy bombardowani pozytywnymi recenzjami.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Guzik: wow, na śmiesznego dostawcę trafiłeś, no chyba że adres się meeega różnił to raczej też bym się nie zdecydował, no i moooże chłop chciał się rzucić na żarcie za free.