Wpis z mikrobloga

Zastanawia mnie jedna rzecz w sprawie tego rematchu.
"Konfiguracja bezpieczeństwa serwera, która powodowała poważną i stałą utratę pakietów dla wszystkich graczy.."

Moja teoria jest taka, że problemy spowodował system antyddos . W konfiguracji systemu można ustawiać liczbę pakietów którą odbierze serwer, i ta prawdopodobnie była ustawiona na standardową ilość komunikacji klient csgo - serwer. Każdy pakiet wysłany ponad, został wycięty co powodowało lossa w randomowych sytuacjach.

Teraz pytanie skąd się wzięła ta nadmiarowa ilość? Każda drużyna z topu szuka rozwiązań które pomogą im w walce o najlepsze lokaty. Są to taktyki na serwerze jak i poza nim. Może jest jakiś sposób w konfiguracji (clienta, łącza, cfg) który pozwala na "wymaxowanie" liczby wysyłanych pakietów ponad standardową ilość. Dzięki temu że wyślemy więcej pakietów, serwer zwraca nam większą ilość, co powoduje że np. o 0.1 sek widzimy szybciej przeciwnika.

Na miejscu Anonymo poprosiłbym o raport techniczny na który powołuje się flashpoint i dokładnie go sprawdził. Anonymo nie miało takich problemów, mimo że konfiguracja serwera była taka sama dla dwóch teamów.

Jest to czysto hipotetyczna wersja wydarzeń. Nie jestem ekspertem, posiadam tylko ogólną wiedzę. Jeżeli ktoś bardziej zna się na temacie to bardzo proszę o opinię.
#csgo