Wpis z mikrobloga

Na tagu #gielda już chyba każdy poznał mojego bigshorta na #tesla , więc na #kryptowaluty robię podobny projekt, od ceny 2.30 na #cardano będę puszczał shorta, uśrednianie metodą DCA - dźwignia x2, 5% kapitału co 15centów w górę, kapitał przeznaczony na zabawę to 5k usdt. Uprzedzając pytania - tak wiem co to za coin i do czego służy.
będzie to wyglądało tak
2.30usdt za Ada - short na lewarze x2, 250usd
2.45usdt za Ada - short na lewarze x2, 250usd
etc... Zawołam wszystkich na rezultaty za 2 miesiące ( ͡° ͜ʖ ͡°), będę pisał posta o każdej dokładce.
  • 31
  • Odpowiedz
@GlenGlen12: zaczynam z krypto i jestem zielony totalnego z tego co napisałeś ? Nie wiem kąpletnie o co chodzi a nie mogę znaleźć na YT żadnego konkretnego poradnika taki co opisuje kazdy skrót słowny i wykres
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Ki3mon: ok.
Czyli w sumie Op ma 20 szans na zrobienie hajsu. Ostatni short przy cenie 5.3$ jak dobrze liczę. Tylko wiadomo, że liniowo nie będzie piąć się w górę, może np. z ceny 2.6$ spaść do 2.2$ i potem znowu wybić do 2.8$ powiedzmy; to kiedy Op będzie zamykał pozycję? Bo chyba też trzeba określić cenę, którą się przewiduje, że będzie czy nie ?
  • Odpowiedz
@Corona_Beerus: Tylko po drodze Musk coś chlapnie raz albo drugi i szybko Twoje shorty pójdą się paść, jak Ci się kapitał skończy. To, że ta memo-waluta pójdzie na dno to pewne, ale przyznam, że nie bardzo mam odwagę teraz już shortować...
  • Odpowiedz
@qqterens: Target to 50% zysku, nawet jeżeli wydałbym 15% swojego kapitału, a miałbym w tym czasie +50%, zamykam pozycję. zasada najważniejsza - trzymaj się na początku ustalonej strategii, wyłącz emocje.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@GlenGlen12: wrzucisz potem jakieś ss po otworzeniu pozycji ?
Ile będzie wynosil zysk 50% przy Twoich założeniach ?
O ile by musiala wzrosnąć ADA żebyś stracił swoje 250$ ? Czy też zamykasz przy stracie 50% ?
  • Odpowiedz