Wpis z mikrobloga

Kończę pracować nad swoim trochę większym projektem TRUE REMASTER! Co w nim będzie?
- koszty rekrutacji zależne od poziomu jednostki i koszty utrzymania są zależne od jakości jednostki: np. wschodnia piechota kosztuje 90 w utrzymaniu, Hastati 205, drużyna 140, milicja hoplitów 160, peltaści 100, podstawowi łucznicy 200
- nowy system rekrutacji; odtąd każda frakcja ma własny budynek do rekrutacji jednostek(centrum mobilizacyjne), którego budowa i rozbudowa jest zależna od posiadanych koszar, stajni czy strzelnic(budynek kosztuje tylko 100, a każdy poziom buduje się 7 tur)
Na pomysł wpadłem, gdyż uznałem za kompletnie absurdalne możliwość rekrutacji najlepszych jednostek w nowo zdobytych prowincjach oraz rozwiązać problem AI z tworzeniem hord milicji, chłopów czy drużyny.
Wprowadziłem również nowy balans jednostek, niektóre jednostki są dostępne wcześniej, inne później. Próbowałem to w miarę zbalansować.
Koniec z armiami milicji, chłopów, drużyn czy innych jednostek. Na pierwszym i każdym kolejnym poziomie centrum mobilizacyjnego dostępna jest jazda, miotacze i piechota dla pełnego zróżnicowania.
- chłopi zostali usunięci
- oczywiście nowe bitewne AI
- podniesione morale jednostek
- zwiększona ilość hp generałów w zależności od liczby gwiazdek
- zmniejszony przyrost ludności
- zwiększony zasięg oszczepników oraz zwiększona amunicja
#romeremastered #totalwar
  • 1