Aktywne Wpisy
Kwas747 +453
W #!$%@? mam te pizzerie. Chyba ich pogrzało ostatnio 40 zł za pepperoni. Nie zamawiam już od tych Januszu biznesu. Doszedłem do idealnych proporcji i stworzyłem idealne warunki wypieku w zwykłym piekarniku. Wolę to niż pizzę której 75% stanowi woda za prawie 5 dych. Włoska mąka? Zwykła 450, piekarnik z kamieniem na maksa i jechane.
#jedzenie71 #jedzenie #pizza
#jedzenie71 #jedzenie #pizza
ElPrimo +5
Cześć, mam 18 lat i od razu mówię, że jestem kompletnym laikiem i pierwszy raz cokolwiek o motocrossie dowiedziałem się wczoraj, ale stwierdziłem, że kupuje i nikt mnie przed tym nie zatrzyma XD
- Znalazłem coś takiego, co o tym sądzicie?
-jak wygląda sprawa z jazdą po lesie? Rozumiem, że bede go musiał jakoś tam przetransportować, bo z dojazdem nie ma szans?
- Przed jakąkolwiek próbą jazdy samodzielnej, polecacie się zapisać do
- Znalazłem coś takiego, co o tym sądzicie?
-jak wygląda sprawa z jazdą po lesie? Rozumiem, że bede go musiał jakoś tam przetransportować, bo z dojazdem nie ma szans?
- Przed jakąkolwiek próbą jazdy samodzielnej, polecacie się zapisać do
1. Za mało gier AAA, które nie są japońszczyzną.
2. Gry wysokiej jakości i grywalne od Nintendo, ale na Innosa, ile można grać w infantylne tytuły? Gdzie fabuła, gdzie głębia? Same zręcznościówki!
3. Wiedźmin w pociągu to świetna sprawa.
4. Najlepsza konsola do indyków.
5. Zelda to jest to.
6. Śmietnik straszliwy na storze. Znaleźć coś tam to jest droga przez mękę.
7. Konsola nie dla mnie. Lubię sobie popykać w gry typu Mass Effect, GTA, Wiedźmin, HL Alyx i inne takie takie, gdzie coś się dzieje, oprócz naparzania w klawisze (Monster Hunter Rise to właśnie cos dla mnie takiego meh).
8. Konsola większość czasu się kurzy.
9. Co najbardziej wkurzające - no niby jest ten switch online i gierki na nesa i snesa, ale mało i nie te, które lubię. Czemu nie ma pełnej kolekcji w tym abonamencie? Straszna cienizna.