Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
Rok temu napisałem rozszerzenie z matmy na 62% oraz fizykę na 22%. Czy to przyzwoite wyniki aby dostać się na politechnikę (oczywiście poza informatyką). Zapisałem się na poprawę matury z fizyki i zastanawiam się czy powiniem przez następne 2 tygodnie przyłożyć się do nauki czy mogę sobie dać spokój z poprawą.

#matura #studbaza #studia #pwr #politechnikapoznanska #licbaza #techbaza
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

• 0
@Sigmanus: licząc na kalkulatorach w teorii np mam 2 razy więcej punktów niż w progach punktowych na np. Elektrotechnikę ale nie wiadomo na jakim poziomie będzie tegoroczna matura :/ i jak będzie łatwa to progi wzrosną
  • Odpowiedz
  • 0
@milkas98: jestem po technikum mechatronicznym, teraz mam pracę w branży elektrycznej/automatycznej więc jakieś pojęcie mam. A co do fizyki to powtarzałem sobie materiały i coś kumam ale zwyczajnie nie czuje parcia aby uczyć się nie wiadomo ile bo po pracy jestem zbyt zmęczony aby samemu nauczyć się fizyki na 100%.
  • Odpowiedz
@Matias_Moa_Viecki z takimi wynikami się dostaniesz pytanie, czy na kierunek i wydział, który chcesz. Wysyłaj zgłoszenia, jeżeli cię to interesuje, tylko 100 zł za jeden kierunek więc bez tragedii. W razie pytań o Elektrotechnikę W5 dawaj znać. Od matury ważniejsza jest chęć, aby na początku siąść i nie zrobić zaległości.
  • Odpowiedz
@KrolSandaczPierwszyRozrzutny Zależy czego oczekujesz. Jeżeli interesujesz się projektowaniem instalacji elektrycznej, energetyką, silnikami i prądnicami i wszystkim do tego zbliżonego to jasne. Jeżeli bliżej tobie do programowania, automatyzacji czy sterowników PLC to bym polecał AIR. Materiał jest wprowadzany stopniowo i nie trzeba być po technikum żeby ogarnąć (aktualnie kilka najlepszych osób jest po liceum ogólnym/matmie tyle że siedzieli od początku w książkach)
  • Odpowiedz
@KrolSandaczPierwszyRozrzutny