Wpis z mikrobloga

cRPGowe mirki, jest tu ktoś kto zna dobrze grę Wasteland 2? Zacząłem jakiś czas temu i standardowo pierwsze przejście = build na int + charisma żeby zobaczyć najpierw pokojowe rozwiązania, kogo da się przegadać a kogo nie etc. No i doszedłem do momentu że potrzebuje radiation suits żeby przejść przez ścianę promieniowania. I tutaj zaczyna się robić z gry gniot mimo że do tej pory grało się fajnie.

Mianowicie, żeby dostać radiations suits, muszę uwolnić z więzienia gościa który wie gdzie one są i jak się zgodzę go uwolnić to mnie zaprowadzi. Myślę sobie spoko, pójdę do Vargasa i przegadam go że muszę wypuścić typa bo jest kluczowy dla mojego śledztwa które mi zlecił i widzę że nie ma nawet możliwości wspomnienia mu o tym.

Czy w tej grze jest więcej takich kwiatków czy to jest pojedynczy wyjątek? Wcześniej np. nie mogłem przegadać RSM jak ich spotkałem i byłem zmuszony wszystkich zabić, jeszcze wcześniej musiałem googlować jakie jest hasło do bramy od Reda i się okazało że wszyscy NPC podawali mi złe hasło, a prawidłowe można znać jedynie jeśli się grało w Wasteland 1.

Ogólnie mam w grze niecałe 10h, widziałem że mnóstwo ludzi się nad tą grą zachwyca, że duchowy następca Fallouta 2 i co tam jeszcze, ale z każdą godziną gra podoba mi się mniej i mniej.

#crpg #wasteland #wasteland2
  • 4
@UrbanHorn: nie znam tej gry dobrze, bo przeszedłem ją już dawno temu i nie pamiętam wielu rzeczy, ale w sprawie c&c to często było tak, że w danym momencie była jakaś opcja i trzeba było mieć rozwiniętą statystykę, jak się jej nie miało/przegapiło opcje, to lipa. Tak samo z wyborem strony, czasami jest tak, że albo jedna, albo druga tak jak jest to niemal na początku gry... pozornie, bo jest jeszcze
@UrbanHorn: Też już nie pamiętam, ale LMGTFY: https://guides.gamepressure.com/wasteland2/guide.asp?ID=26884

a prawidłowe można znać jedynie jeśli się grało w Wasteland 1


@UrbanHorn: To na pewno nie jest prawda.

Anyway, Wasteland 2 to gra specyficzna, na pewno nie jest "duchowym następcą Fallouta 2", ale Wastelanda więc jak komuś pierwowzór nie przypadł do gustu to i dwójka nie przypadnie. Gra jest niepotrzebnie rozdmuchana, dlatego doceniam, że w trójce nie lali tak wody i mamy
@Bethesda_sucks: Niestety jest to prawda.

Gate to Red's place – This's the gate, which behind is Red's shop, guarded by two turrets. To turn them off use password "ROSEBUD" on computer nearby (this password is unique - it appears in Wasteland 1 and none in game world will know that password - every that you'll hear from people are wrong).


https://guides.gamepressure.com/wasteland2/guide.asp?ID=26881

Jest też kilka wątków na reddicie i steamie na ten
@UrbanHorn: Nie pamiętam, żeby miał jakieś szczególne problemy z grą, choć sam staram się zazwyczaj grać pokojowo. Generalnie jak napisał Lisaros, druga część gry w Kalifornii jest znacznie lepsza z punktu widzenia RPG, więc polecam się nie zniechęcać.

BTW. Z tego co kojarzę typa od skafandrów dało się wyciągnąć z więzienia za porozumieniem z Rangerami.