Wpis z mikrobloga

Witam mam laptopa Acer Aspire A715-71G ma już parę lat i strasznie muli. Zrobiłem ostatnio formata i mało co dało. Postanowiłem dołożyć dysk SSD lecz nie znam się za bardzo jaki będzie pasował więc wolałem zdjąć obudowę i jakby ktoś mi doradził jaki na pewno będzie pasował. Ogólnie wymiana na dysk SSD powinna coś pomóc? Laptop podczas używania internetu czy lekkiej pracy z Office zacznie płynnie pracować? Wykorzystanie dysku wynosi przeważnie koło 70% mimo że mało co działa w tle.
#dyski #ssd #laptopy #komputery #pcmasterrace
galaxy42 - Witam mam laptopa Acer Aspire A715-71G ma już parę lat i strasznie muli. Z...

źródło: comment_1619726709K4eFMjayvGJpvTLSqhngZL.jpg

Pobierz
  • 8
@galaxy42: No podziwiam, jeśli cały czas do tej pory miałeś tylko hdd, ja w starym lapku 4 lata temu wymieniłem na ssd, przeskok szybkościowy niesamowity, nigdy w życiu więcej hdd (chyba że na przechowywanie danych)

Jeśli dobrze widzę to będzie pasował ssd NVMe M.2 Ale nie doradzę jaki konkretnie dysk, nie mam pojęcia co jest teraz na topie
@galaxy42: SN550 albo A2000 - nie są to najszybsze dyski, ale różnicy prędkości w ogóle byś nie odczuł poza przerzucaniem plików (a rewolucję w stosunku do HDD i tak będziesz miał), za to te wymienione mało się grzeją, co przy laptopach jest istotne. No i są stosunkowo tanie, a jednocześnie na kościach TLC (są tańsze dyski na QLC, ale tych nie polecam).
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@galaxy42: Tak jak pisze Jan_K, weź sobie SN550 albo A2000 zależy co ci bardziej siedzi cenowo/gwarancyjnie/wyglądowo(i tak nie będziesz na niego patrzył, ale no xD). Jak korzystałeś z HDD to wywali cię do czwartej gęstości i pomyślisz że twój laptop odbył podróż do Edenu celem odpicowania i właśnie wrócił z boską prędkością.

Tl;dr warto Mirek, w ch.. warto.