Wpis z mikrobloga

Wrocław miastem geniuszu!

Dzięki długotrwałej i ciężkiej pracy, godzinom spędzonym na analizie danych a także doświadczeniu i zaangażowaniu całego środowiska akademickiego magistrat wykonał nową inwestycję na Legnickiej która trafi do puli genialnych inwestycji magistratu obok:
- przejścia na Świdnickiej,
- kładki na Grabiszyńskiej i buspasa bez sensu,
- przystanków widmo na Kazimierza
i wielu wielu innych spektakularnych przedsięwzięć.

Ale już tłumaczę o czym piszę. W mieście w którym komunikacja miejska jest wydajna jak polska służba zdrowia, mieście w którym powietrze można ciąć nożem magistrat postanowił walczyć z dyskryminacją (bo obok rasizmu to główny problem tego miasta) i postanowił postawić to co na zdjęciu. Kolejne przejście dla pieszych.... nie ważne korki, nie ważny brak realnej alternatywy dla aut, nie ważne ciągłe zmniejszanie ruchu generujące tak na prawdę poniekąd smog - ważna walka z dyskryminacją. Ale ktoś napisze "matejkoo, o co Ci chodzi?" ano o to że postawiono światła które umożliwiają przejście pieszych na przystanek tramwajowy i nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie... przejście podziemne 30 metrów dalej.... Wrocław to miasto absurdu i głupoty.

#wroclaw #architektura #polskiedrogi #wroclawradar
matejkoo - Wrocław miastem geniuszu!

Dzięki długotrwałej i ciężkiej pracy, godzino...

źródło: comment_1619600635EtW5zcSIWTHBzzBK4I3vKp.jpg

Pobierz
  • 70
via Wykop Mobilny (Android)
  • 10
@matejkoo: w Poznaniu masz podobnie przy chlebaku. Są przejścia podziemne ale też zrobiono pasy na jezdni ponieważ tak o wiele wygodniej było się dostać na przystanki tramwajowe (na które dojście początkowo było tylko przez tunel od strony Avenidy). Teraz jest możliwość od Mostu Dworcowego i od Matejki. Nikt nie narzeka, wszyscy zadowoleni, rozwiązanie bardzo dobre bo nie nakłada się jakichś 300-400 metrów, a kierowcy też nie cierpią na tym za bardzo.
@Pociongowy: ok może to się sprawdza w Poznianiu. Mieszkam we Wrocku ponad 10 lat, jeździłem wiele lat MPK, potem uznałem że taniej i szybciej autem (po prostu) a potem skapitulowałem i zacząłem jeździć rowerem. Nie wiem jak jest w Poznaniu, ale Wrocław ma tendencję walenia wszędzie przejść bardzo blisko siebie, robienia bus pasów i korków w ten sposób. Nic bym do tego nie miał gdyby za tym stała sprawna komunikacja, a
@pociongowy: w takim razie winda, suma zysków i strat w tym rozwiązaniu jest słaba. Ile osób jest niepełnosprawnych? (winda), ile osób będzie stać w korkach, spalać bęzyne, będzie wdychać ten smród?

@EmcePomidor: Grabiszyńska od Placu Legionów do FAT ma ponad 10 przystanków, na 3km długości... uważasz że to ma sens? Mieszkałem tam kupę lat, wiesz jak długo jedzie się tam tramwajem zatrzymując się co 300 metrów?

Przejście Świdnickie miało sens,
znaczy rozumiem poświęciłeś czas i policzyłeś opóźnienia jakie występują w związku z pojawieniem się przejścia? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@Nie_znany: chłopski rozum > statystyki i analiz, chociażby xD

tego promila niepełnosprawnych i dziadków co nie są w dupie, widzę jak po biedrze biegają