Wpis z mikrobloga

Mireczki. Jest sobie mieszkanie w stanie deweloperskim (pic rel). Wg opisu ściany wyprawione są tynkiem gipsowym bez szpachlowania. Na posadzkach wylewka betonowa. Pytanie czy z takimi ścianami coś trzeba zrobić żeby je przygotować pod malowanie/położenie płytek itp? Tak samo z podłogą. Czy będą potrzebne wylewki poziomujące? Jestem w tym zielony i finalnie i tak będzie robić wszystko jakaś ekipa, ale chce się zorientować w temacie.
#remontujzwykopem #remont
TeflonDon - Mireczki. Jest sobie mieszkanie w stanie deweloperskim (pic rel). Wg opis...

źródło: comment_16195386773JoYF1T8hbdFZCV04d574s.jpg

Pobierz
  • 21
  • Odpowiedz
@TeflonDon: Jak tynki są ładnie i równopołożone i chcesz zaoszczędzić - to może malować tak jak jest. Jak jednak jesteś estetą to połóż gładzie. Podłogi są OK, chyba że chcesz panele winylowe, to jest wymagana ultra równa i wypoziomowana podłoga i wtedy fachowcy sobie nadlewają.
  • Odpowiedz
@TeflonDon: Wynajmuję mieszkanie, gdzie nie ma gładzi i jest parę miejsc, gdzie aż boli patrzeć. Z drugiej strony u moich rodziców też nie ma gładzi, ale zupełnie tego nie widać, bo tynki są ładnie zrobione. Tak więc - oceń tynki, zastanów się co cię zadowala i zdecyduj.
  • Odpowiedz
@TeflonDon: jeżeli nie jesteś wielkim estetą, to przeleć sobie wszystkio farbą gruntującą i wtedy gładzią tylko te miejsca gdzie są widoczne niedociągnięcia tynku. To jest oczywiście wersja ekonomiczna jakby co( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@TeflonDon: jak masz możliwość to zatrudnij kogoś do obioru mieszkania, tynki musisz ocenić (ja musiałam kłaść gładź), posadzkę sprawdź łatą czy jest równa, ściany również przy kominie itd
  • Odpowiedz
Sprawdź też ważne kąty ścian w domu: tam gdzie będzie kuchnia (pewnie w kształcie L) i tam gdzie w łazience będzie prysznic. Sprawdź tez szyby w oknach bo często są porysowane i deweloper w razie czego będzie musiał je wymienić.
  • Odpowiedz
  • 1
@stanley88 zapach nowego mieszkania to glownie mocz ale tez czasami kal.