Wpis z mikrobloga

Nie polecam zakupów w EURO. Obsługa klienta to jakaś kpina. Zamówiłem sprzęt w ich sklepie internetowym (całe wyposażenie kuchni i łazienki, czyli uzbierała się dosyć duża kwota) na konkretny dzień plus dopłaciłem za zawężone godziny i telefon przed dostawą. Dostawała miała się odbyć w piątek, czekałem całe popołudnie na telefon, tuż przed 21 zadzwoniłem na infolinię, miła pani poinformowała mnie że wystąpił problem na magazynie i towar nie został wysłany. Myślę sobie trudno zdarza się chociaż wypadałoby poinformować klienta. Dostawa została przełożona na wtorek w przyszłym tygodniu.
Dzisiaj (dzień zaplanowanej dostawy) nauczony doświadczeniem (żeby po raz kolejny nie czekać jak ten kretyn) zadzwoniłem przed chwilą na infolinię, i co? Tak dobrze się domyślacie, dostawy nie będzie. Oczywiście nikogo to nie obchodzi, że mam na następny dzień umówiony montaż sprzętu. Naturalnie ponownie nikt mnie nie uprzedził. Ostatnie zakupy w EURO
#rtveuroagd #agd #rtv #zakupy #polska
  • 3
@majkeloss: już w piątek mogłeś pismo o zwrot kosztów i rezygnację złożyć, to w zębach by ci o 23 sprzecik przywieźli

Pracowałem jako customer service w sieci elektromarketow, przy takiej ilości klientów dopóki sam nie zareagujesz to oni mają to w pompie