Wpis z mikrobloga

Mam dylemat: CBR F4i czy VFR?
Rocznik minimum 2000r (budżet 12tys.)
Jedno i drugie jeszcze muszę sprawdzić, przejechać się, ale już porównuje i szukam opinii. Jest ktoś kto przeskakiwał z jednego na drugi?
Jazda miasto/podróże
#motocykle
  • 22
@Cypselus dlaczego takie modele- F4i ktoś mi polecił jako zamiennik VFR, a dlaczego VFR? Podoba mi się po prostu i ma świetne opinie.
A co takiego innego proponujesz?
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@F3NIK5: vfr pozycja trochę bardziej wyprostowana, jak włączy się v-tec poezja ale i z baku pociągnie więcej. Układ ładowania jeszcze gorszy niż w CBR, oprócz tego oba motocykle świetne i niezawodne. Ale podstawa to regulator, akumulator i prądnica w vfr kolega wozi taka na zapas, nawet szybko jest w stanie wymienić na poboczu a olej trzeba spuszczać
vfr pozycja trochę bardziej wyprostowana,


@hanys_hans: Niekoniecznie, akurat F4i i VFR VTEC, pod względem pozycji praktycznie się nie różnią.

prądnica w vfr


@hanys_hans: Co najmniej od 30 lat w motoryzacji nie stosuje się prądnic, tak baj de łej ;).

od siebie dodam, że rozważałem vfr, ale aktualnie poluje na triumph sprint 1050, poczytaj o tym :)


@Bachal: Zależy, do czego motocykla potrzebujesz. Mam Sprinta i jeżeli głównym celem użytkownika
@Glenroy vtec już jest w każdym z modeli od 2002r w górę? Z tego co zrozumiałem czytając to tak, ale mogłem się pomylić. Co do możliwości przejażdżki to szukam, za tydzień możliwe że będzie okazja pierwszy raz się przejechać a tak to jedynie czytam o modelach i przeglądam dostępność
@Bachal: szczególnie chodzi o typową jazdę stop-start, Sprint swoje waży, i tak, po przesiadce z FZS-a czuć to wyraźnie, sprzęgło pracuje dosyć ciężko, skrzynia biegów też jest dosyć specyficzna, po przesiadce z japońców trzeba chwilę, żeby się przestawić na konieczność bardziej brutalnej obsługi dźwigni zmiany biegów, takie wahlowanie biegami jest średnio przyjemne. A inna sprawa to temperatury tego motocykla, szczególnie w mieście jest piekarnik, zarówno od silnika, jak i od wydechu,
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Glenroy: ja jeżdżę er6f, co jest mega zwrotne, oszczędne i leciutkie. Trasy robię głównie po 100 km na raz, raczej nie mniejsze. Trochę się teraz przestraszyłem tej wagi i tego, że tak, grzeje. A kusi mnie mega wygląd, i moto bardziej sportowego niż mój er6 plus zakochany jestem w owiewkach, nie pasuje mi naked. No i z plecakiem możnaby się dalej wybrać.