Wpis z mikrobloga

@widmo82: serio. Kwota do zwrotu chyba za wysoka więc trzeba mnie pewnie jakoś #!$%@?ć. Najpierw biorą na przeczekanie; a może zapomni. Potem podejście drugie jak klient nie zapomni; odwrócą kota ogonem i dowiem się, że nie wykonałem jakiegoś kroku z ich instrukcji (mimo, że wykonałem... na czystej przeglądarce bez adblocka itd.) I tak rucha się ludzi... pieniążki z potencjalnych cashbacków zostają w kieszeni a i Media Expert zapłaci za przekierowanie z
  • Odpowiedz
@P0kahontaz: moim zdaniem oni działają na zasadzie piramidy finansowej - oferują wyższy cashback niż otrzymują prowizję od sklepów do których przekierowują. bo wiadomo - większość użytkowników patrzy gdzie jest najwyższy cashback i za pośrednictwem tej witryny która obiecuje najwięcej robi zakupy. więc żeby wyjść na swoje muszą część transakcji na wyższe kwoty "przytulić". ale mnie chyba nawet bardziej oburza to, że ich support to dno, odpowiadający gotowcami kopiuj-wklej w dodatku nie
  • Odpowiedz
@P0kahontaz: dostaniesz cashback, ta, prędzej #!$%@? od użerania się z tym śmiesznym portalem i ich tłumaczeniami xD 10 groszy może by ci zatwierdzili po pół roku czekania i 30 reklamacjach, ale ponad 100 zł, zapomnij. 30 reklamacjach? sory, możesz złożyć 1, bo potem ci zablokują możliwośc reklamacji i musisz pisać na ich gówniany support xD
  • Odpowiedz