Wpis z mikrobloga

@adammaster36: Tylko ja zauważyłem że te 15-16 letnie auta mają po 60.000 przebiegu ? Przecież to jest jakaś bzdura. Pewnie zdarzają się takie rzeczy ale bez jaj. No ale nic, każdy Polak chce miec 15 letnie auto z takim przebiegiem.
  • Odpowiedz
@adammaster36: szukałem w podobnych kwotach, wziąłem Grande Punto. Z tych twoich to bym brał Polo, konstrukcyjnie najnowsze a będzie dużo ciszej niz w 107. W Punto II juz bym sie nie pchał za taką kasę, 206 spoko ale tez starszy niż Polo.
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@adammaster36: jak dla różowej to obczaj suzuki Alto 7gen.
5drzwiowy, dobry na miasto, prosty silnik. Tylko musiałbyś tak kolo 9000 mieć za zadbany egzemplarz z 2009 roku ale to na prawdę wdzięczny samochód.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@adammaster36: z tej czwórki każdy jest spoko oprócz 206, jechałem tym parę razy i miałem nieodparte wrażenie że to auto jest strasznym gruzem, zresztą wygląda już po prostu staro i wbrew pozorom też gnije gdzie popadnie
107 jest mniejszy niż pozostałe, to autko typowo miejskie i raczej dwuosobowe, jak różowa nie jeździ jakoś szybko to powinno jej się spodobać, no i ma dużo lepsze zabezpieczenie antykorozyjne, tam pierwsze co zacznie rdzewieć to dół szyby klapy bagażnika
z takich ciekawostek to dużo aut jest bez obrotomierza bo był zaledwie opcja wyposażenia dodatkowego
punto po lifcie miało dużo lepszą blachę, jak jeździ do tej pory to raczej ktoś o to zadbał żeby nie zgniło bo to jest ta kategoria aut które szybciej zardzewieją z góry niż od spodu, poza tym jest bardzo lekki i dobrze się zbiera nawet z tym 1.2, no ale ma typowo dla fiata dość słaby środek (choć według mnie i tak lepszy niż 206), uwaga na wspomaganie kierownicy z funkcją city, lubi się #!$%@?ć a koszt naprawy to kilka stów
polo to dość popularny dziadkowóz także przy jego oględzinach koniecznie robisz test śrubokręta na progach bo masa ludzi je zalewa pianką, a łączenie progów z błotnikami to słaby element tego auta, vw źle zaprojektował osłonę nadkola i zamiast osłaniać je to zbiera brud wyrzucany przez koło i szybko tam się robi rdza
wymiana rozrządu w tym 1.4 to koszt ok. 1k zł bo vw wymyślił se osobny pasek do napędu wałków rozrządu, ogólnie rozwiązanie beznadziejne w swojej antyprostocie ale ma w tym jednego plusa że jak auto będzie nagrzane a na wolnych obrotach w środku będziesz czuł wibracje silnika to na 90% będzie znaczyło że paski
  • Odpowiedz
@Jason_Stafford: @adammaster36: @Zyrafywchodzodoszafy:

Hej, żeby była jasność piszę wyraźnie że jest taka możliwość ale to jest rzadka sytuacja. Ja akurat w firmie mam fiestę co po 8 latach ma przebieg ~40.000 km ale to auto robi kursy praca dom tylko i wyłącznie.

Te przebiegi na tych ogłoszeniach to z daleka widać że to wał jest. Dziwnym trafem wszystkie auta z tak małym przebiegiem.

Statystyczny kowalski robi
  • Odpowiedz