Wpis z mikrobloga

@Huzio: Fragment:

In the Main Belt design, a set of 4-8 chunk of belts, divided by 2 spaces to allow for underground belts, are placed in the center of the factory, and all production happens perpendicular to the belt. This design relies on several rules that can wreck havoc if not followed correctly. One, players must always use a splitter to pull items off of a belt, never redirecting the entire
Postawię jeszcze tezę:
Odwrotny test miałby znacznie większą skuteczność - tj. programiści z dłuższym stażem radziliby sobie w grze lepiej niż programiści z krótszym/ogół populacji wg analogii, że projektant mostów szybciej zaprojektuje szopę niż projektant szop zaprojektuje most, chociaż po teście z budowaniem wież z marshmallow i spaghetti nie mam pewności. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

https://www.ted.com/talks/tom_wujec_build_a_tower_build_a_team?language=en
@zwierzak40 dostałbym pracę gdyby potrzebowali kogoś do ogarnięcia burdelu po tym jak zobaczyliby moją pierwszą bazę z pierdyliardem kombinacji bo szkoda było przenosić już istniejące nitki labiryntów xd