Wpis z mikrobloga

Ale złomek z tego Merola ;p

Po 2015 to już chyba nie ma czego kupować w tych salonach.

Sam wie lepiej jak zmieniać biegi, nie daje się porządnie hamować a na koniec 100-200 robi wolniej niż mój gównofocus 2.0 TDCI 136KM

A idź pan w #!$%@?.

Pewnie jak by mu wyciąć wszystkie ekogówna typu DPF, SCR i inne, to nagle odzyskałby wigor i wypluł sporo koni. I jeszcze program w skrzyni, który nie zakłada, że kierowca to durny idiota, który przekręci silnik, byłoby git. Albo chociaż, żeby zmieniał biegi gdy już jest 100 obr/min. do odcinki

#samochody #motoryzacja
  • 12
@ChickenDriver: Hę? Nie rozumiem? Co ma wygoda do mocy?

Moc w wersji 220d jest taka akurat, żeby nie mulić ale szału nie robi a dupą potrafi zarzucić. To ty narzekasz na cały samochód, bo dziwnie zachowuje się na hamowni. Jakby to było jakieś bieda amg to bym rozumiał ale to jest zasadniczo niesportowe wozidło.
@cwlmod: Nie, nie narzekam tylko na zachowanie na hamowni ale na to, że powyżej 150 km/h staje się mułowaty i ma mizerne osiągi. Tam jest ponad 200 KM w serii. Masa i cały szereg ekozłomu powoduje, że auto jest powolne i mało dynamiczne.
powyżej 150 km/h staje się mułowaty i ma mizerne osiągi. Tam jest ponad 200 KM w serii.


@ChickenDriver: spodziewasz się dynamicznego przyspieszania po 150km/h w aucie, co ma seryjnie 195 koni? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
od tego jest E300d i wyżej a nie jakaś czterocylindrówka w aucie co waży 1900 kg