Wpis z mikrobloga

Jeśli chodzi o PS4, to autorzy poprawili framerate tylko o 2-3 klatki na sekundę w tych samych sytuacjach. Niestety w lokacjach nadal doskwiera bardzo intensywny pop-in obiektów, a tytuł wciąż często się zawiesza, wyrzucając nas do menu głównego konsoli.

Fatalnie wygląda sytuacja z Xbox One. Cyberpunk 2077 działa na konsoli Microsoftu z frameratem często tylko na poziomie 20 fps - nic nie zmieniło się tutaj od aktualizacji 1.1.


¯\_(ツ)_/¯

https://www.ppe.pl/news/156104/cyberpunk-2077-wciaz-z-duzymi-problemami-analiza-grafiki-na-lastgenowych-konsolach-z-patchem-12.html
#cyberpunk2077 #ps4 #xboxone
  • 5
  • Odpowiedz
@PieceOfShit: zależy od telefonu, są już telefony z aktywnym chłodzeniem, gdzie nie ma zjazdu mocy. Pamiętaj w konsolach może dziać się to samo, szczególnie kilku letnie zasyfione, zaczynają łapać temperaturę i zrzucają taktowanie...
  • Odpowiedz