Aktywne Wpisy
stanley___ +94
dariusz_94 +3216
Bożu, czekałem na niego z 2 godziny, aż usiądzie na tej ławeczce, którą ja chcę i którą ja wybrałem
W końcu się udało, skubaniec szybki jest. Mega jestem zadowolony, bo ciężko żulowi zrobić ładne zdjęcie. Wybaczcie ze wrzucam zdjęcie aparatu, ale prosto z terenu, później wrzucę po obróbce ;D W rogu widać jaki crop, bo bliżej nie chciał siadać xD
#fotografia #zwierzaczki #przyroda #smiesznypiesek #tworczoscwlasna #heheszki #pdk
W końcu się udało, skubaniec szybki jest. Mega jestem zadowolony, bo ciężko żulowi zrobić ładne zdjęcie. Wybaczcie ze wrzucam zdjęcie aparatu, ale prosto z terenu, później wrzucę po obróbce ;D W rogu widać jaki crop, bo bliżej nie chciał siadać xD
#fotografia #zwierzaczki #przyroda #smiesznypiesek #tworczoscwlasna #heheszki #pdk
#motocykle
Gx
@aarahon: Skąd takie rewelacje? Czyli np. w samochodach do wyścigów i rajdów, montuje się skrzynie kłowe, żeby łatwiej było je uszkodzić? :D
Skrzynie kłowe mają to do siebie, że są a) kompaktowe, b) trudne do #!$%@?.
@yellowman: Robiąc to z głową - nie, robiąc to bezmyślnie - pewnie z czasem
@Bachal: wstepnie naciskasz na dzwignie biegow i teraz zaleznie czy:
jestes w trakcie jazdy/przyspieszania i chcesz zredukowac - szybkim ruchem minimalnie cofasz manetke/odejmujesz gazu i od razu wracasz w to samo miejsce zeby kontynuowac jazde
jestes w trakcie hamowania z zamknietym gazem - szybkim ruchem minimalnie dodajesz gazu i wracasz do zamkniecia.
@Glenroy: wystarczy zmieniać biegi pod obciążeniem, długo nie pojeździ wtedy.
@aarahon: Co rozumiesz pisząc "pod obciążeniem"?
@Bachal: A co ma zrobić silnik, kiedy ot tak z dupy wstrzeliłeś mu niższe przełożenie na zesprzęglonym układzie napędowym? Po to jest technika redukcji z międzygazem, żeby płynnie przechodzić na niższe biegi.
@Glenroy: otwarcie przepustnicy na 3/4 i zmiana biegów w górę bez odpuszczania gazu i wciskania sprzęgła.
@Glenroy: ale to nie ma zadnego znaczenia w kontekscie 'wycia', jak mniemam, silnika. czy zredukujesz z miedzygazem czy bez sprzegla, dla tej samej predkosci z biegu x na x-1 ostatecznie skonczysz na takich samych, wyzszych obrotach w obu przypadkach. zarowno