Wpis z mikrobloga

robić zwrot czy da się to jakoś ogarnąć?


@Jechanka1337: nie chcę jakoś specjalnie doradzać bo nie wiem na ile mocno się to blokuje. Jak mówię delikatnie można poluzować imbusem rozmiar chyba 5 śrubę wewnątrz mechanizmu składania, ale jak nie chce ci się grzebać to odsyłaj, twoje prawo.
@Jechanka1337
@LuxEtClamabunt odsyłanie mija się z celem, bo kolejną może dostać taką samą. Kosmetyczna rzecz, zbyt mocno skręcone stery.

Luzujesz 2 imbusy po bokach, potem regulujesz tą śrubą od góry - nie może być ani za luźno (bo będzie luz), ani za mocno (bo będzie tak jak teraz masz) - w obu przypadkach można zajechać łożyska. Jak zrobisz tak, żeby było dobrze, dokręcasz śruby po bokach. Google: regulacja sterów ahead. To jest
@Jechanka1337 Daj znać, czy w nowej nie jest tak samo, bo ciekawy jestem.

Spotkałem się już z kilkoma egzemplarzami za mocno skręconymi. W hulajnodze mojej żony oficjalny serwis wymieniał całą kolumnę kierowniczą w ramach akcji serwisowej (pękające aluminiowe zaczepy w pierwszych partiach produkcyjnych). I jak wróciła z serwisu to też za mocno skręcona była. ()
@Niszczycielski_Muminek: Tak i jest z nią wszystko OK. Natomiast mam problem z pierwszą hulajnogą - Po 2 tygodniach zaczęła mi skrzypieć/stukać kierownica, ewidentnie jest luźniejsza niż w tej drugiej wersji. Miałeś tak może? Muszę dokręcić którąś z tych śrub? Czy jak dokręce to nie stracę gwarancji (W komputerach jak naruszysz plompy od śrub to zazwyczaj tracisz gwarancje dlatego pytam)
@Jechanka1337 Standardowy problem tego sprzętu, trzeba wyregulować zawias. Gwarancji od tego nie stracisz, poczytaj o regulacji zawiasu w m365, milion tematów było w necie, nawet na YT są filmy. W ogóle jak już przy tym grzebać, to dobrze rozkręcić cały zawias i wszystko przesmarować smarem stałym, bo fabrycznie to tam biednie jest. Imbus chyba 4mm, klucz płaski 8 i 10mm i trochę cierpliwości. Nie za sztywno, bo pęknie. Ja nie lubię luzów