Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@TantnisKrzyzowiaczek: co do stroza to chyba nie ma lepszego, każdy najmniejszy szmer na podwórku reaguje szczekaniem a w razie intruza na podwórku atakuje, oczywiście według mnie jest to bardzo trudny pies do ułożenia, słucha się jedynie jednej osoby która oczywiście będzie miała pojęcie jak się nim zająć od najmłodszych lat
@simbazlw: no to dla mnie może być trudne, bo nie mam dużego doświadczenia i wystarczającej ilości czasu na ułożenie ( ͡° ʖ̯ ͡°) "odziedziczyłam" 8-letnią sukę - mieszańca owczarka kaukaskiego po matce, po ojcu niewiadomego pochodzenia. W rezultacie, moja suka jest mniejsza niż suki owczarka kaukaskiego, czujna, ale krnąbrna, nieufna
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@TantnisKrzyzowiaczek: trzeba poświęcać temu psu czas, jak sam będzie przebywał może zwariować. Ten pies broni swojego terytorium u mnie to całe podwórko, domownicy podejda to niej bez problemu ale jak jej coś nie przypasuje może warknąć, jedna osoba musi trzymać nad nią rękę i nie dać się zdominować, jeżeli dasz się zdominować przez nią może być kłopot. U mnie od jakiegoś czasu zaczęła warczec właśnie na mnie ale jeszcze się jako
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@SipaXtra: Od pewnego czasu zaczęła warczec na domowników (suczka 4 lata) wcześniej nie było takiego problemu, trzymana jest w kojcu a na noc wypuszczana na podwórko, ma się gdzie wybiegać. Warczy wtedy kiedy chce podejść do kojca jak jest zamknięta, gdy ja wypuszczę nie objawia zbytnio agresor, reaguje na komendę kojec i idzie z powrotem do kojca. Czy w ten sposób chce mnie zdominować pokazać że jednak ona tu rzadzi?
@simbazlw: po pierwsze - weź wszystko, co ci się wydaje, że wiesz o psach i wywal to w śmietnik.
Po drugie - dominować to może cię żona w sypialni jak to lubicie, relacja z psem jest dużo bardziej złożona i z dominacją nie ma praktycznie nic wspólnego ( ͡~ ͜ʖ ͡°)