Wpis z mikrobloga

Ile realnie może być warta grupa #ultegra 6600? załóżmy, że jej ogólny stan jest dobry. kobra ma nieoryginalne jakieś dziwne małe blaty (46/38), reszta cóż - ma swoje lata.
Jest korba + te dziwne blaty, klamkomanetki, hamulce, przerzutki.
Nie ma: łańcucha i kasety

#rower #szosa
  • 16
@mmmmmmmmmmmmmm: właśnie w podobny sposób mi większość znajomych odpowiedziała, ale nikt nie podał co znaczy symbolicznie, nawet jak ich cisnąłem.
Co byś powiedział na 200? Tam jest jeszcze rama alu 56, ale to chyba z jakiegoś grawela czy coś takiego. to tutaj kolejne np 200, bo mi się nawet w miarę podoba.

Obrazków nie wrzucę, bo serwerownia się spaliła i nie działają ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ale
@jagodowy_krol: mało tego, ta korba jest na octalink v1, który jest kompatybilny tylko z ultegrą 6500 i dura ace 7700. Więc jeśli zdecydujesz się na zakup, to tylko i wyłącznie z wkładem suportu (jeśli jeszcze jest sprawny i pasuje do Twojej ramy), bo ceny takiego wkładu zaczynają się od 150zł a i tak są strasznie trudno dostępne. I nie, nie podpasuje "zwykły" octalink za 45zł (z długim wieloklinem, tzw. v2) bo
@jagodowy_krol: Spoko :)
Ogólnie, jeśli wszystko jest sprawne i rozmiar pasuje (56 to raczej powyżej 180cm wzrostu), to możesz zaproponować np. 250zł za całość. Dołożyć jakieś koła, kaseta, łańcuch (na 9 biegów to nie są drogie rzeczy) i masz budżetową szosę za jakieś 600-700zł. Śmigać będzie, a jak coś się rozleci, to zawsze można wymienić na coś współcześniejszego.
Ale warunek jeden - wszystko sprawne - żadnych pęknięć ramy, zaciętej klamkomanetki itp.
56 to raczej powyżej 180cm wzrostu)


@pigachu: mam 179, więc by był git. Myślałem kiedyś o rowerze na trenażer, tak aby napędu w moim bardzo nie męczyć, a i żona będzie miała łatwiej bo sobie siodełko ustawi i nie muszę latać za imbusami, a później narzekać, że mam ciut inaczej niż miałem.