Wpis z mikrobloga

@CyCu1337: w 1.6 HDI standardowym problemem są wycieki oleju - najczęściej nieszczelna jest plastikowa pokrywa wałka rozrządu, rzadziej leje się paliwo z wtrysków. Do tego przewód od turbo lubi tracić drożność wobec czego sporo turbosprężarek się zaciera i ich regeneracja na długo nie przynosi efektu jak się przewodów nie wymieni.

Poza tym jest spoko tylko trzeba pamiętać że to nie focus czy 307 - tutaj jest tylko mocniejsza wersja z dwumasą
Poza tym nieduży (maks 260 Nm) jak na to auto (minimum 1380 kg) moment obrotowy nie pozwala cieszyć się dynamiczną jazdą.


@aarahon: do wyboru jeszcze 2.0 benzynka co ma 190Nm momentu ¯\_(ツ)_/¯

@Adzal: 1.6 hdi dobry ale dość delikatny, szczególnie układ wtryskowy

@#!$%@?: jak diesel jest za słaby to benzyna tym bardziej niestety, jednak w dieslu 70Nm więcej momentu i przy jeździe normalnej diesel jest elastyczniejszy. Benzyną żeby jechać podobnie
Mam 2.0 lpg przedlifta 136km. Jeżdzi jako tako ale do miasta wystarcza. Kiedyś miałem focusa mk3 1.6 125 km (bez turbo) i przy tym peżocie to ten focus zapier$@#ł. Mój egzemplarz łyka ojel, ponoć płukanki silnika mają coś mu pomóc(zobaczymy, na razie jestem po pierwszej). Pali 12 - 13 litrów lpg w mieście i koło 8-9 na trasie. Na autostradzie dupy nie urywa ale da się jechać. Dodatkowo warto zwrócić uwagę na