Wpis z mikrobloga

Mirki, poniżej mój tekst oświadczenia o odstąpieniu od umowy świadczenia usług dla FAME MMA, dla uzyskania zwrotu całej kwoty za wczorajszą transmisję gali FAME MMA 9. Ja zakupiłem dostęp na dwie gale w wersji BASIC, dlatego odstąpienie dotyczy części wykupionej usługi. Jeżeli ktoś kupił dostęp tylko na jedną galę, albo w wersji Premium, trzeba odpowiednio zmodyfikować oświadczenie.

UWAGA! Poniższe oświadczenie, ani niniejszy wpis i komentarze nie stanowią porady prawnej. Nie namawiam do jego wysyłania, ani używania w celu prawnie niedozwolonym. Jeżeli ktoś użyje poniższego oświadczenia dla własnych celów, robi to wyłącznie na swoją odpowiedzialność i na podstawie własnej decyzji.

Adresat maila: help@famemma.tv

Temat: Oświadczenie o odstąpieniu od umowy świadczenia usług

Niniejszym oświadczam, iż odstępuję od umowy świadczenia usług drogą elektroniczną, zawartej z FAME MMA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Swarzędzu, zwanej dalej „Usługodawcą”, na podstawie zamówienia nr: [NR ZAMÓWIENIA ORAZ DALSZE DANE SĄ DOSTEPNE Z MAILA POTWIERDZAJĄCEGO ZAKUP], data i godzina transakcji: [ ], identyfikator transakcji HotPay: [ ], kwota płatności: [ ] PLN, w części dotyczącej transmisji online wydarzenia sportowego pod nazwą „FAME MMA 9” z dnia 06 marca 2021 roku, emitowanej za pośrednictwem strony internetowej www.famemma.tv.


Wskazuję, iż podczas ww. transmisji następowały wielokrotnie powtarzające się przerwy w udostępnianiu obrazu i dźwięku z gali, w szczególności:

1) walka Mariusz “Hejter” Słoński vs Filip Zabielski – przerwy przez cały początek drugiej rundy oraz podczas ogłaszania werdyktu,

2) walka Marcin Malczyński vs Jakub “Kubańczyk” Flas – przerwa praktycznie przez całą walkę – transmisja powróciła wyłącznie na ostanie sekundy walki,

3) walka Patryk “Patrykos” Domke vs Paweł “Ponczek” Sikora – notoryczne kilkunastosekundowe przerwy podczas całej walki.

Nadto, wbrew publicznemu zapewnieniu Usługodawcy o dostępie do archiwalnej transmisji gali FAME MMA 9 przez okres od chwili zakończenia transmisji „na żywo” do 09 marca 2021 roku, godz. 01:00, nadal nie mam możliwości oglądania archiwalnej transmisji gali, tj. przez okres od chwili zakończenia transmisji „na żywo” do 07 marca 2021 roku, godz. [ ]. Co więcej, do tej pory, nie przekazano mi żadnych informacji kiedy będzie możliwe odtworzenie archiwalnego nagrania gali.


W tym stanie rzeczy, powyższe wady usługi świadczonej przez Usługodawcę należy zakwalifikować jako wady istotne w rozumieniu przepisów o rękojmi przy sprzedaży, które stosuje się odpowiednio do przedmiotowej sprawy.

Nadmieniam, iż oczekiwałem od Usługodawcy nie tylko ogólnej sprawności technicznej serwisu internetowego www.famemma.tv, ale także sprawnego, normalnego i niezakłóconego funkcjonowania wszystkich jego funkcjonalności i elementów, pozwalających w szczególności na właściwą i normalną transmisję gali FAME MMA 9, zgodnie z jej przeznaczeniem. Powyżej opisane braki w tym względzie jakie występowały podczas transmisji „na żywo” oraz które występują nadal w transmisji archiwalnej, świadczą jednoznacznie o istotności wady świadczonej usługi.

Zwracam również uwagę, że niemożliwość świadczenia usługi przez Usługodawcę spowodowana niedozwolonym działaniem osób trzecich, nie stanowi przesłanki wyłączającej odpowiedzialność Usługodawcy na podstawie rękojmi. Ewentualne przerzucanie ryzyka prowadzonej działalności gospodarczej na konsumenta, jest niedopuszczalne.

Mając na uwadze powyższe, wzywam Usługodawcę do zwrotu połowy ceny za zakupioną przeze mnie usługę, odpowiadającą cenie za transmisję „na żywo” oraz archiwalną gali FAME MMA 9 w kwocie po zaokrągleniu 19,99 zł w terminie 7 dni od otrzymania niniejszego oświadczenia.

Kwotę należy przekazać na moje konto bankowe nr [ ] prowadzone w [nazwa banku].

W przypadku nie zastosowania się przez Usługodawcę do tego wezwania informuję, iż sprawa zostanie niezwłocznie skierowana na drogę postępowania sądowego bez dodatkowych wezwań, co jedynie narazi Usługodawcę na obowiązek poniesienia dodatkowych kosztów z tym związanych.

Oświadczenie przesyłam na kontaktowy adres e-mail Usługodawcy wskazany w regulaminie dostępnym pod adresem: https://famemma.tv/#/regulamin


Pozdrawiam,

[imię i nazwisko]

e-mail: [ ]


#famemma #oswiadczenie
  • 2
  • Odpowiedz