Wpis z mikrobloga

@l-_-l jakieś 80kg ważę, plus cały sprzęt i reszta 40kg, mam dwie baterie i bez problemu 100km zrobie ( ͡º ͜ʖ͡º) ale holandia jest płaska jak stół i to też wiele daje (σ ͜ʖσ)

W deklarowany zasieg bym nie wierzył, może na "pustym" bez akcesoriów w ładnej pogodzie z wiatrem w plecy, ale też, do pracy miałem 30km I
@suqmadiq2ama służy mi do pracy, na zakupy i wypady z detektorem w miejaca gdzie spalinowym nie wjadę (ʘʘ)

Dziennie robiłem 30km, ładowałem też codziennie bo w sumie baterie w domu trzymam to mi to obojętne (σ ͜ʖσ) /zmieniłem pracę, mam 12 w dwie strony teraz ( ͟ل͜)

Z różową jeździłem, ale zdemontowałem podnóżki
@v1lk: No to cena bardzo zbliżona. Wydaje się sporo, ale sama bateria to duża część ceny. Gdyby nie to że w polsce taki krótki sezon to bym sobie kupił na dojazdy do pracy ( ͡° ʖ̯ ͡°) Może kiedyś jak zamieszkam w ciepłych krajach xd
@wykopowynoob no tutaj nie ma takiej srogiej zimy, ale i wtedy da się jeździć bo są takie zajebiste opony kostkowe do kupienia, wygląda wtedy jak cross i na zimowe warunki genialny ( ͡º ͜ʖ͡º)

Bardziej o zimne dupsko chodzi, ale od tego mam nakładki na powerbank I kamizelkę xD
@v1lk: Da się, dojeżdżam rowerem do pracy i mniej więcej wiem jak to jest. Tylko kilka dni w roku musiałem odpuścić jak było mega ślisko. Ale rower przynajmniej rozgrzewa, a tutaj nie wiem czy bym miał odwagę tym jechać z większą prędkością i siedząc bez ruchu ( ͡° ͜ʖ ͡°) No i akumulator cierpi na mrozach -15.
@v1lk: taaa pamietam ten twoj wynalazek i twoja specyficzna sytuacje, pewnie juz jezdzi troche lepiej z 2 bateriami niz z jedna, siedzialem nawet na 1 ze 2 lata temu, to nawet zgrabniejsze od mojego elektryka, szkoda ze to sie sprawdzi jedynie gdzies w holandii, mi niestety nie dadza jezdzic motorem po sciezkach a to bylo/jest za wolne na ulice bez odblokowania, nie moglbym tym jezdzic poboczem.
dobrze ze u mnie za