Aktywne Wpisy
![marko2](https://wykop.pl/cdn/c0834752/d2069811494567756b741ab3929fd31b36b531f1a82d89ac038ea9a06e038ac4,q60.png)
marko2 +525
#mecz
![marko2 - #mecz](https://wykop.pl/cdn/c3201142/5fb8b1dfa1ff01bee50e8c7b02039ca394bff416fb73c77598c09744e377e3e7,w150.jpg?author=marko2&auth=48aa7278b91257cbd56b8fe35273dc01)
źródło: 1720984100117592
Pobierz![pomidorowymichal1](https://wykop.pl/cdn/c0834752/cdaaab832dbe37052ed156847ff7cf4192897c6f6d4f1eb25e8da86921c918e8,q60.jpg)
pomidorowymichal1 +427
![pomidorowymichal1 - Pamiętacie to?
#mecz](https://wykop.pl/cdn/c3201142/b4987ded366b5f92bd506767d5003cefcd54738ac981183c9225e83f46bd6cd1,w150.jpg?author=pomidorowymichal1&auth=33a73c4c349a37cbb59907f6d087a5ea)
źródło: Zdjęcie z biblioteki
PobierzSkopiuj link
Skopiuj linkźródło: 1720984100117592
Pobierzźródło: Zdjęcie z biblioteki
PobierzWykop.pl
odpowiedź to rozbił się w trakcie ( ͡° ͜ʖ ͡°) taki nie planowane lądowanie
ogólnie sterowność bardzo słaba, miałem wrażenie że lecę papierowym samolotem. do tego bardzo duży wiatr
przyczyna katastrofy? chyba utrata ciągu przy próbie odbicie się do góry, tak to wygląda z nagrań
uszkodzenia: kabinę i segment za nim. mocowanie silnika, osłona silnika. skrzydła całe, może przełożyć
Nagranie z telefonu: https://streamable.com/l6d0zd
Nagranie FPV: https://streamable.com/6rtr8e
#druk3d #chwalesie #tworczoscwlasna #majsterkowanie #modelarstwo #fpv #drony
źródło: comment_1614943125i8L2KBnVMNXUwLPZTyAkrV.jpg
Pobierzźródło: comment_1614948383JLoZaSq3flXu3Ed7x69lpy.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez autora
@mapache: dziękuję Panie OP.
Chociaż soczewkę wysunąć poza kabinę. Może byś miał łatwiej lądować i omijać przeszkody
https://www.rcflightschool.com/SetupPDFs/Expo.pdf
Na jakim radiu latasz? Dobrze byłoby przygotować przełączalne ustawienia, np. trzy pozycje 75%, 50%, 30% i zacząć od 75% a na większej wysokości sprawdzać pozostałe.
Następnym razem wzbij się dużo wyżej i zacznij od lotu przed siebie. Przy tak wielu skrętach nie masz możliwości wytrymować modelu. Sprawdź co się dzieje podczas lotu przed siebie: