Wpis z mikrobloga

Hej mam głupie pytanie. Nie zjedzcie mnie proszę. Sytuacja życiowa zmusza mnie do wyjazdu.
Jak w obecnych czasach (Covid, bezrobocie) najlepiej zacząć życie w UK? Od czego zacząć? Jak się przygotować. Jestem totalnie "zielony" w temacie.
Jaki region polecacie jako np. tani do życia i łatwy w znalezieniu pracy?
Jestem papierowym inżynierem ale z różnych względów nigdy nie pracowałem i nie będę pracował w zawodzie dlatego szukam rejonu gdzie łatwo o zwykłe pracę jak magazyn itd. Wszystkie prace dla kogoś niewykwalifikowanego jak ja. Mogę zrobić tam jakieś kursy z czasem lub iść do jakiejś szkoły zaocznej tam. Ewentualnie szybko jakiś kurs który by mi ułatwił tam pracę.
Wszystkie poradniki chyba są już zdewaluowane a i nie wiem kto mówi dobrze, lepiej tu zapytać kogoś kto pomoże ustrzec się przed błędami.
Chciałbym pracować i nie mieszkać/mieć doczynienia z patologią lub jak najmniej bo sam jestem zwykłym spokojnym gościem.

Mam pre-settle bo chwilę przed lockdownem przyjechałem tam jako inwestycja w siebie. Nie mam nikogo znajomego w UK. Mogę pojechać/zamieszkać gdziekolwiek. Plan wyjazdu to okolice czerwca.
Z góry dzięki za rady.
#uk #brexit #emigracja
  • 28
@SoulShredder: Co to znaczy ze jestes papierowym inzynierem (inzynier papiernictwa?:) i nie pracowales i nie bedziesz pracowal w zawodzie? Nie bedziesz bo nie chesz czy nie bedziesz bo nie wydaje Ci sie ze znajdziesz cos?

Angielski tak? Angielski nie?

Jesli masz pre settled to raczej wiekszosc poradnikow bedzie ok i nadal powinienes moc wyjechac, wyrobic NIN i pracowac sobie radosnie
@kwantowykocyk: chybiony kierunek z którego nic nie pamiętam nie mam też na tyle zdrowia aby pracować w zawodzie. W Polsce pracowałem całe życie w innym zawodzie w biurze, proste prace biurowe. Trzeba przyjąć, że bez wykształcenia przydatnego.