Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Potrzebuję Waszej pomocy.
Mam 25 lata z wykształcenia jestem inż. Zarobki 3800 netto, twarz takie 7/10, sylwetka super, bo od dziecka gram w tenisa oraz od 18 roku życia chodzę regularnie na siłownię. Nie piję alkoholu oraz nie biorę narkotyków. Nie mam małego penisa, uważam, że jest dość pokaźnych rozmiarów. Mam własne mieszkanie (od rodziców) oraz samochód z 2014 roku. Nie mam problemów z nawiązywaniem nowych znajomości, jestem komunikatywny, ale tylko w relacji z facetami. Jestem 100% hetero, ale nie potrafię rozmawiać z kobietami... Przy każdym bliższym spotkaniu jestem sparaliżowany.. Nie wiem o czym mam rozmawiać, co mówić, i jak się zachowywać. Zawsze z obawą przed tym aby nie wyjść na idiotę. Nigdy nie uprawiałem sexu, jedynie całowałem się z dziewczyną w szkole podstawowej. Całe dnie spędzam na masturbacji. Próbowałem #tinder i doszło do spotkania z dwiema dziewczynami, ale to była totalna porażka. Mam dość i chciałbym to zmienić. O czym rozmawiacie z nowo poznanymi kobietami? O pracy, wykształceniu, pogodzie? Nie wiem jak zacząć temat kiedy kobieta milczy. Jak mam ją zachęcić do rozmowy?
#przegryw #prawiczek

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #603c498bada392000b186936
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: LeVentLeCri
Roczny koszt utrzymania Anonimowych Mirko Wyznań wynosi 235zł. Wesprzyj projekt
  • 14
  • Odpowiedz
@AnonimoweMirkoWyznania: Przede wszystkim dużo rozmawiaj z dziewczynami. O byle czym... I bądź słuchaczem.

w sumie to... dzisiaj jest tragedia o zdrowe relacje z dziewczynami, bo są zwyczajnie głupie... niestety... w ostatnich 5 latach zrobiła się tragedia.

Ale nie poddawaj się. Dużo rozmawiaj i słuchaj o byle czym. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz