Wpis z mikrobloga

@sienny18: Co to jest N i W+? Jeśli biały przewód to ten sygnałowy, to wtedy jeśli połączysz go z niebieskim przy gear position switch i ustawisz dip tak, żeby przy podaniu masy się wyłączał, to powinno działać - na ludzie nie będzie podawać oleju.
N i W+ to chyba po prostu takie oznaczenie autora schematu. Nie jest to wyjaśnione w całej instrukcji.

Tak, biały to ten sygnałowy. Zrobię tak jak napisałeś, myślę, że powinno działać. :)

W+ to dodatkowy sygnał +12V, które skraca czas między załączeniem elektrozaworu o połowę. Taki "turbo" żeby można było sobie w deszczu szybsze podawanie oleju ustawić, to ogarnę ręcznym przełącznikiem na kierownicy.
@sienny18: Co taka olejarka daje? Jak często trzeba normalnie smarować łańcuch? Jaki olej jest do tego używany? Ja mam jakiś spray od Castrola i to jest bardzo gęsta i lepka maź, nie żaden olej. Generalnie chyba powinno się dać przejeździć te 200-500km między smarowaniami i psiknięcie sprayem z takimi odstępami to nie problem więc olejarka chodząca cały czas musi coś dawać żeby mieć sens, jakieś super moce...?
Na sobie jeszcze nie testowałem, ale na forum większość korzysta z takiego rozwiązania dla wygody i oszczędności czasu. Jak nie zjeżdża się w teren to olejarka całkowicie zastępuje smarowanie łańcucha, więc to przydatne szczególnie w trasie, gdy jedzie się kilkaset kilometrów dziennie, to nie trzeba sprayować przy każdym tankowaniu.
Podobno cały napęd wytrzymuje ze 2 razy dłużej. Pewnie coś w tym jest sumie z olejarką łańcuch jest cały czas smarowany, a tak
@sienny18: Ja mam mieszane uczucia jak chodzi o częste smarowanie bez mycia. Przecież ten syf co się tam zbiera dalej tam jest i nowy olej tak średnio pomaga jeśli się nie wali go tyle że aż skapuje zmywając przy tym syf. Ale może olejarka właśnie tak dużo ma lać. Na szczęście teraz każdy łańcuch jest uszczelniany i to robi ogromną różnicę. Sam jestem nowy w te klocki ale jeżdżę tylko dla
@4833478: No zobaczymy jak się będzie sprawować. Ja planuję dłuższe trasy w tym roku. Za niecałe 200 zł za komplet, można przetestować. :)
Na oryginalny scottoiler za 500 zł, to bym się nie zdecydował.